Anbefalte innlegg

photoshoppa raskt en dark maroon ved å legge fargeprøven til black oak over og blende det, litt senk og 18" volk ce28n.

scirocc.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær så snill, ikke flere BLQ til Norge! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer jo å selge mine BLQ:

4680942771_dd629e4001_b.jpg

8,5 x 19 Et 45

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær så snill, ikke flere BLQ til Norge! :P
Hvorfor det ? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahahahhaha!!! Stakkars Alexander da :( får du ikke ha noe i fred du a :P haha!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor det ? : klø :

Fordi det ikke blir kult lengre.

Holder med de to eller tre settene som allerede er her.

hahahahhaha!!! Stakkars Alexander da:( får du ikke ha noe i fred du a :P haha!

Hehehe! Men ja, er jo så mange som planlegger å kjøpe samme felga nå. Så får ikke skilt meg ut pga. dem lenger nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sortpolerte BBS Speedline 19" eller Lugano 19" Lenge leve originaldeler : ja :

Scirocco%20R-Line%20siden.JPG

Lugano%20profil.JPG

Lugano%20siden.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe! Men ja, er jo så mange som planlegger å kjøpe samme felga nå. Så får ikke skilt meg ut pga. dem lenger nei.

hehe! ja det er mange som planlegger å kjøpe R-line bakfanger å jubi styling + luftunderstell til golf 4 åsså men det er ikke akkuratt mange som gjør det ;) hehe så slapp av alexander ;) men når dekkskift begynner å selge reps av det er jeg redd du kan bli litt lei deg :( hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sortpolerte BBS Speedline 19" eller Lugano 19" Lenge leve originaldeler : ja :

Lugano'ene er veldig pene, men det er ikke store forskjellen fra interlagos..! Synes de Tiguan felgene som Joachim Nilsen hadde på sin Dark Maroon var veldig fine, men det var han sin ting, jeg vil ha noe nytt som ikke så mange andre har, hvertfall ikke i norge. BBS Speedline er jo alltid en vinner det og, men som sagt, så vil jeg gjerne ha noe nytt og uprøvd. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Nytt og uprøvd", sa du? Sjekk HER, og du finner garantert noe ingen i Norge har på Roccoen sin:) Da får du også skreddersydde felger til bilen din, så bare å finne en Rocco med noen felger du synes bygger fint, og bestille i samme dimensjoner og innpress. 8½x19 og 9½x19 med korrekt innpress burde da bli kledelig på en Rocco?;)

bma.jpg

bps_18incha.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med mads ;) Image har myyye fett(og dyrt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9" sklir vel rett på forran og kanskje 10" bak med riktig ET?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9" sklir vel rett på forran og kanskje 10" bak med riktig ET?

9,5 foran og mer bak med rett innpress

Personlig synes jeg det ser dumt ut med 8,5 foran og 9,5 bak på rocco, spesielt med samme innpress. Det er bedre plass utover foran enn bak

Jeg har BBBS RS-GT 9,5x20 (vurderes solgt) på sommeren og OEM Audi S5 9x19 på vinteren. Synes disse passer bra, men blir nok noe nytt og spesielt til sommeren ;)

Linderud005.jpg

paintrs018.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9,5 foran og mer bak med rett innpress

Personlig synes jeg det ser dumt ut med 8,5 foran og 9,5 bak på rocco, spesielt med samme innpress. Det er bedre plass utover foran enn bak

Jeg har BBBS RS-GT 9,5x20 (vurderes solgt) på sommeren og OEM Audi S5 9x19 på vinteren. Synes disse passer bra, men blir nok noe nytt og spesielt til sommeren ;)

Synes både sommer og vinterhjula dine er helt rå! Spessielt BBSene da! De S5 felgene, er ikke det samme som på Scirocco R? Hvis ikke er de veldig like.. Har kikka litt på de også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mak Invida Black Ice satt orginalt på prototypen

vw_iroc_p_02.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TSW Rocket, Interlagos og Sepang er fine.

TSW-ROCKET.jpgalloy-wheels-rims-tsw-5-lugs-interlagos-sepang_5_gunmetal_beauty_normal_white.jp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Nytt og uprøvd", sa du? Sjekk HER, og du finner garantert noe ingen i Norge har på Roccoen sin:)

Mother! : eek : Der var det MYE snadder!! Ikke ille pris heller, mtp at du får dem skreddersydd.

Definitivt den beste lekebutikken på nettet!

Noen som har bestilt derifra og har noen anelse om hva frakt kommer på??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javisst, Image har sinnsykt mye rått. Finner du ikke et design du liker der, da sliter du:p Og prisen er egentlig veldig bra, men med alt annet fra utlandet så er det nok frakta som dreper drømmen for mange.

Kim Rune Haugen har Image felger, så kanskje han han kjøpte felgene av husker frakt, sett at det var han som kjøpte de nye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes både sommer og vinterhjula dine er helt rå! Spessielt BBSene da! De S5 felgene, er ikke det samme som på Scirocco R? Hvis ikke er de veldig like.. Har kikka litt på de også.

S5 (som jo er RS6 felger, men i 9x19 i stedet for 9,5x20) er ganske like R felgene ja, men litt spisser/avrundet der eiken går inn mot felgbanen.

Du kan jo og bruke orginale RS6 felger da de har samme innpress som BBS'ene mine. Kommer selvsagt an på hvor mye du skal senke også da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja! Bankers det der, kjøper gjerne de fjærene når du skal selge de! Hmm, ser ut til at jeg blir nødt til å ha 19 ja. Så sykt irriterende at man ikke kan få levert bilen med bare vinterdekk. Sånn det ser ut nå, så skal jeg levere inn 18" vinterdekk på møller som de legger på interlagosfelgene, planen var da og bare kjøpe nye 18" hjul for så å slenge sommerdekka fra vw over på de. Men ser ut til at jeg blir nødt til å gå for 19 ja..

Har du spurt om du kan få den levert med vinterdekk istedenfor?

Var ikke noe problem for meg å bytte sommerdekka til vinterdekk når jeg kjøpte Golfen i fjor..Måtte bare betale 600,- i omlegg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du spurt om du kan få den levert med vinterdekk istedenfor?

Var ikke noe problem for meg å bytte sommerdekka til vinterdekk når jeg kjøpte Golfen i fjor..Måtte bare betale 600,- i omlegg..

Sendte han mail og spurte nå, mener jeg har lufta den løsningen før, men det virka ikke som om det var noen mulighet. Blir litt kjipt å kjøpe nye vinterdekk som de legger om, for så å sitte igjen med et sett med 18" dekk jeg ikke får brukt.

Takk for mye bra forslag og mye engasjement her folkens, tror jeg har bestemt meg for hva jeg skal sko bilen med :) Det blir 19", litt kant og noe som ingen har hatt på bilen sin her til lands enda. (vag).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.