Mange her med 10 toms felger ? Ten inch club members apply....

Anbefalte innlegg

Bare var litt nysgjerrig om det er mange her som kjører med 10 toms felg på bilen sin. Jeg selv har Porsche Turbo Cup III i 10x18 bak og 8,5x18 foran på min S4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører med 8.5x17 foran og 10x17 bak, Brock B1! :cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg nye sommerhjul og kjører nå med 18" størrelse med 9" foran og 10" bak :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10" er greit nok det, er med jeg i den klubben, men hvor mange er med i 20" klubben da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på en BMW må du ha minst 11" før du er mann ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEg hadde 10x17 OZ Futura men byttet de nylig bort....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10" er greit nok det, er med jeg i den klubben, men hvor mange er med i 20" klubben da? :)

Jeg er med i 20" klubben, men har ikke 10" brede felger av den grunn av at det ikke finnes annet enn ballongdekk i den dimmen foreløpig, venter til 255/25 ZR 20 kommer... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ti ganger kulere og være medlem i 20" klubben en i 10" klubben. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 10x17 bak og 8.5x17 foran med 235/40. Skal bli fint å finne de fram snart:glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17" er ut, det samme er 18" Skal det være noe så skal det være minimum 20" men skal du være værsting så går man for 22" :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at smaken er som baken...den er delt:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ti ganger kulere og være medlem i 20" klubben en i 10" klubben. :)

Scandia-klubben er sikkert kul mao. Masse 26"(eller er det større?) :D

mvh en med kun "ynkelige" 17" :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nytt medlem, har 10x19 med 265 bak på min S6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare var litt nysgjerrig om det er mange her som kjører med 10 toms felg på bilen sin. Jeg selv har Porsche Turbo Cup III i 10x18 bak og 8,5x18 foran på min S4.

Hvilket innpress bruker du da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17" er ut, det samme er 18" Skal det være noe så skal det være minimum 20" men skal du være værsting så går man for 22" :)

...men det har selvfølgelig ikke noe å si hva slags bil man kjører? Eller? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger hverken 10" eller 20" for å være kul... :cool:

Jeg er dødskul helt av meg selv... Dødskul dødskul... : rb : : rb : : rb :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...men det har selvfølgelig ikke noe å si hva slags bil man kjører? Eller? : rolleyes

Klart det har noe og si det, du setter jo liksom ikke 20" på en VW, så ett bilde her inne, en Bora med 20" det så jo bare teit ut spør du meg. Men store fete Audi, Bmw, MB eller bare bilene er store og fete så kan man sette på 20" da er det kult. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket innpress bruker du da?
Jeg husker faktisk ikke........ : rolleyes Men det er faktisk enda litt mere plass innover bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det har noe og si det, du setter jo liksom ikke 20" på en VW, så ett bilde her inne, en Bora med 20" det så jo bare teit ut spør du meg. Men store fete Audi, Bmw, MB eller bare bilene er store og fete så kan man sette på 20" da er det kult. :)

Ikke helt enig akkurat... finnes jo store VW også... ser f.eks. absolutt ikke så voldsomt ut med 20" på Passaten til Runar. Og Phaeton må en jo ha 22" for at noen skal reagere...

20" på en BMW 7 serie er heller ikke mer enn en må ha siden bilen er så stor.. Husker første gang jeg såg "svigeronkel" sin 740iL, synes felgene såg relativt store ut men det hadde aldri fallt meg inn at de var 20" før jeg såg tallene på dekka. Så for at en skal ha noe som skiller seg ut på en 7 serie så må en nok gjør som Sharif og montere 22" ;)

Pål: Bilder av bilen din??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vært med her for 3 år siden når jeg hadde 10X18 med 245/40- 18 rundt hele på en T4.

Mens nå kan jeg snart være med i 20" klubben når jeg får hjulene mine.. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har hørt rykter om at shariff skal ha på 24" croma hjul med luftfjering nå til våren....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har hørt rykter om at shariff skal ha på 24" croma hjul med luftfjering nå til våren....

På trillebåra si da eller?

7-serien er i hvertfall solgt til Trøndelag for lenge sida...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trodde du hadde litt innsikt helt til du skrev dette innlegget... :)

Boraen med 20 tom var jo dritkul. Skulle strengt tatt hatt litt større bremser med såpass åpne felger, men likevel mye tøffere enn tilsvarende felger i 19 eller 18 tom...

Hjul må ses i sammenheng med hvordan bil man har og hvordan utseende man ønsker. Min mening er at det er kult å sette på så store felger som mulig dersom det finnes dekk som gjør at hjuldiameteren ikke blir altfor stor i forhold til originalt. Det tilser at 20 tom er helt ok på VW Golf, Bora, Passat, A3, A4, A6 mens man må opp på 22 tom for å være like kul med Touareg, Phaeton eller A8...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen bilder av bilen med felgene på enda.......får ikke på felger foran da jeg fortsatt har ufo-bremser., Får ikke spacern festa på navet da den ikke bunner...... : rolleyes Men det blir det snart orden på : ja : Prøvde på bake her en dag å det ble dritrått!!!!! Men hadde såklart ikke kamera for hånden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.