#26 Skrevet Mars 1, 2005 Jeg trodde du hadde litt innsikt helt til du skrev dette innlegget... Boraen med 20 tom var jo dritkul. Skulle strengt tatt hatt litt større bremser med såpass åpne felger, men likevel mye tøffere enn tilsvarende felger i 19 eller 18 tom... Hjul må ses i sammenheng med hvordan bil man har og hvordan utseende man ønsker. Min mening er at det er kult å sette på så store felger som mulig dersom det finnes dekk som gjør at hjuldiameteren ikke blir altfor stor i forhold til originalt. Det tilser at 20 tom er helt ok på VW Golf, Bora, Passat, A3, A4, A6 mens man må opp på 22 tom for å være like kul med Touareg, Phaeton eller A8... Har ikke studert disse A8'ene selv, men har noen eksempel på 22" på disse? Er vel ikke noe problem med plass i hjulbuene, men hva med styrestag, som vel egentlig er problemet på A4 og A6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 12, 2005 Kjører 80 Avant med Brock B1 8,5 og 10*17. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 12, 2005 er jo mye viktigere at felgene fyller opp hjulbuene enn at felgene er brede.. etter min mening er det harry når bilen har store hjul å man har så go plass i hjulbuene at man kan overnatte der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 14, 2005 Hvordan er det med quattro og bredere felger/dekk bak, merker dere noen forskjell/problemer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 14, 2005 Hvordan er det med quattro og bredere felger/dekk bak, merker dere noen forskjell/problemer? Med forskjellig dekkbredde framme og bak bør rulleomkretsen stemme noenlunde. Quattro systemet er litt følsomt der. Men 215/45 og 235/40 går, har prøvd;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 5, 2005 Noen bilder jeg tok for en stund siden men ikke har lagt ut enda. Har på Porsche-felger kun bake......men det blir det snart ordnings på Dette er også før jeg har fått montert spacere bak som er 5 mm tynnere. Så felgene på disse bildene har ET25. Går faktisk akkurat på håret uten å subbe. Men tror ikke du får et sigarett-papir imellom hjulbuen å dekket slik som spacerne var på det bildet. 10x18 Porsche Turbo Cup III med 255/35-18 ET 25 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 5, 2005 Enda ett.......gjett om jeg gleder meg til å få på alle 4 felgene da !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 5, 2005 Stikker nesten litt utenfor med ET25 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 5, 2005 De ligger å venter på deg Pål, spacerne altså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 5, 2005 De ligger å venter på deg Pål, spacerne altså! I know i know........takk for "shavinga" av de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 6, 2005 Jeg har en Volkswagen med 12x15 toms felger, 4stk, med -52 i innpress, måtte ha noen ganske breie breddere for å dekke de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 6, 2005 12x15 med ET -52 var jo en grei dimensjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 6, 2005 jada... men kunne ikke vært noe mindre... har hatt på orginale hjul en gang, så rimelig spinkelt ut... ville ikke kjørt over 30kmt med de for å si det sånn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 6, 2005 Jeg har en Volkswagen med 12x15 toms felger, 4stk, med -52 i innpress, måtte ha noen ganske breie breddere for å dekke de... Bilder!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 6, 2005 Klart det har noe og si det, du setter jo liksom ikke 20" på en VW, så ett bilde her inne, en Bora med 20" det så jo bare teit ut spør du meg. Men store fete Audi, Bmw, MB eller bare bilene er store og fete så kan man sette på 20" da er det kult. ikke 20" på VW? haha eller jaja stakkars Se bra på Runars Passat...alldeles nydelig Ps... 10x17 på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 6, 2005 Magnar Tharaldsen's Volswagen Taro 91mod... Dere lurte nok litt... Til dere som lurer enda mere... det kommer en intercooler under panseret der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Desember 10, 2005 Eg har 11x18 på min Audi A3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Desember 10, 2005 Eg har 11x18 på min Audi A3 Pøh,få se bilder da vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Desember 10, 2005 Eg har 11x18 på min Audi A3 Har du fått prøvd de på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Desember 10, 2005 Eg har 11x18 på min Audi A3 Det vil jeg se!!! Selv har jeg 8,5 ET35 og 15mm forran og 10X-18 ET20 bak (Brock B4) TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Desember 10, 2005 Jeg har 10x14 da... Men ingen bil å ha de på lengre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Desember 10, 2005 Nå stikker hjula endel utenfor,men skal valse i vinter en gang..... Her er noen bilder : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Desember 11, 2005 Adapterene bygger 30mm forran og 20mm bak... Felgene bak er 11x18 ET45 med 285/30-18 dekk og forran er felgene 8x18 ET 50 med 225/40-18 dekk....Dekkene skal skiftes til 255/35-18 bak...(bilen mangle senk og valsing) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Desember 11, 2005 Vi prøvte også felgene på en Audi S3. Der passet ikke felgene, forbi fjærbeinet tok i dekket... Demper og fjærbein står fraskillt på s3 i motsettning til a3. Så derfor trenger en nødvendigvis ikke få større felger på en s3 pga. at den har bredere skjermer enn a3'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Desember 11, 2005 håhå.. Dette blir rått med valsing og smalere dekk! Hvordan var det å få plass i hjulbuene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...