#51 Skrevet Desember 11, 2005 Ein liten rettelse Arve, det var dekksida som tok i demperen, ikkje felgen!! Hadde nok fungert med smalere dekk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Desember 11, 2005 Gikk greit med plassen.... Var overasket av hvor god klaring det var faktisk.. Det er rettet opp Karl Oskar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Desember 11, 2005 Jeg har 6"x10" Til minien da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Desember 11, 2005 selv har jeg 10" breie rs4 felger som jeg enten skal bruke på s2 min eller passaten, regner med at de lander på passaten, siden det ikke er så god plass på s2n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Desember 12, 2005 10 x 19 med 265 i alle hjørner! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...