Anbefalte innlegg

Får prøve lykken her.

 

Tok av sommer felgene her for noen uker siden, ser da at noen av de er begynt og flasse : bh :: bråk :

Kjøpte dem flett nye i vår, betalte en god sum for og si det slik, og mener det ikke er holdbart med slike kvalitets feil som dette etter så kort tid. De har vært i bruk knappe 5måneder. : gråter :

 

IMG_0596.jpg

 

IMG_0589.jpg

 

IMG_0594.jpg

 

De er blitt regelmessig vasket, sammen med bilen. Jeg satt de inn med voks da de kom på bilen og har gjort det underveis i sommer også.

 

Avfettingen jeg har brukt har ikke vært noen sterke saker.

Felgene har aldri vært i nærheten av noe som heter salt, så føler ikke de kan skylde på det.

 

Hva gjør jeg? Har jeg en god "case" mot levrandøren her? :confused:

 

Noen med erfaringer eller tips:confused:`:tilber:

 

-Erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første jeg tenkte på var avfetting, da jeg ikke helt ser at det er flasset av..

Men hvis det er flasset så er det jo dårlig kvalitet, men litt kjip plassering da. Da dette sikkert "kunne" kommet av uheldig bruk med hjultkryss, muttertrekker eller lign.. Med tanke på hva leverandøren kan svare..

 

Men først og fremst ville jeg spurt leverandøren, tatt med en felg.. Spurt ærlig hva det kan komme av, om dette er reklamasjon?

Kanskje det ikke er/blir noen case i det hele tatt ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei er enig, men det er levrandøren som har tatt de på og av bilen..

Saken er at jeg mener man må kunne forvente mer, skulle vært mer åpen for "teite" forklaringer dersom de hadde vært brukt på salt og vinter. Eller hadde vært eldre en 5mnd.

 

Får ta en tur til de ja.

Takk for svaret iallefall :): vinke :

 

 

Første jeg tenkte på var avfetting, da jeg ikke helt ser at det er flasset av..

Men hvis det er flasset så er det jo dårlig kvalitet, men litt kjip plassering da. Da dette sikkert "kunne" kommet av uheldig bruk med hjultkryss, muttertrekker eller lign.. Med tanke på hva leverandøren kan svare..

 

Men først og fremst ville jeg spurt leverandøren, tatt med en felg.. Spurt ærlig hva det kan komme av, om dette er reklamasjon?

Kanskje det ikke er/blir noen case i det hele tatt ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som de har fått skader i klarlakken av muttertrekkeren og derfor får vann under og eirer. Om det er dem som du kjøpte felgene med som også har monter dem, burde dette være en klar reklamasjon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok i dag og så over felgene igjen. En ting jeg ikke har lagt merke til før er at når jeg tar i krom-kanten. Så knaser det i felgen. Føler nå at det er ganske jalla hele Vertini opplegget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi det der var jo ikke bare litt heller.Er det samme på alle felgene?Jeg vurderer også vertini felger til neste sommer , men

må si jeg ble veldig skeptisk når jeg så dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det samme knase lyden i alle felgene.

Nei, jeg hadde litt større forhåpninger enn dette til Vertini.

 

 

Oi det der var jo ikke bare litt heller.Er det samme på alle felgene?Jeg vurderer også vertini felger til neste sommer , men

må si jeg ble veldig skeptisk når jeg så dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk nylig 4 nye OZ-felger etter at de hadde flasset rundt skruehull (ikke boltene til navet, men skruer ved felgkanten) etter en vinter, ingen spørsmål, fikk bare nye med en gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner flere som har kjøpt Vertini , Barracuda og LionHeart felger som har samme problem som deg. Har LionHeart felgene til en kompis på vinterlagring i verkstedet mitt og det er akkurat samme knaselyden og begynt å flasse overalt. Har man kjøpt felger til 35000KR så bør det være holdbart. Virker som det er litt ymse kvalitet på disse 3 felgmerkene. Håper du får tilbake nye felger eller penger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja får satse på jeg er like heldig som deg:)

 

 

Jeg fikk nylig 4 nye OZ-felger etter at de hadde flasset rundt skruehull (ikke boltene til navet, men skruer ved felgkanten) etter en vinter, ingen spørsmål, fikk bare nye med en gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, det er jo ikke akkurat bra.

Nei det er det jeg mener også, at pris i kvalitet bør stå noelunde i stil tilhverandre.

Og her i mitt tilfelle, og din kompis sitt. Så er jo det ikke i nærheten av det.

Er mest interressert i pengene igjen, gidder ikke en ny runde om det skjer igjen.

 

Kjenner flere som har kjøpt Vertini , Barracuda og LionHeart felger som har samme problem som deg. Har LionHeart felgene til en kompis på vinterlagring i verkstedet mitt og det er akkurat samme knaselyden og begynt å flasse overalt. Har man kjøpt felger til 35000KR så bør det være holdbart. Virker som det er litt ymse kvalitet på disse 3 felgmerkene. Håper du får tilbake nye felger eller penger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hatt samme runden med felgene mine ..... de prøver seg på alt piss... vektene de hadde limt på dro med seg lakken og hele pakka på mine men neida detta var min skyld mente de .. forbanna tufser

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er redd de begynner og skape seg her også. Men da skal de få ete felgene

 

 

 

har hatt samme runden med felgene mine ..... de prøver seg på alt piss... vektene de hadde limt på dro med seg lakken og hele pakka på mine men neida detta var min skyld mente de .. forbanna tufser

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som et vaskemiddel har lurt seg under klarlakken og reagert på aluen. En liten steinsprut kan være nok for å starte dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde også felger med sånn på satt chrom kant.Blir masse dritt bak den kanten og jeg fikk lyder når jeg kjørte for gummien lå borti.Skal aldri ha felger med sånt igjen.

 

Hadde steinsprut på mine også ble ikke som dine.Men det var et annet merke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke brukt noen form for "sint" såpe eller avfetting. Så synest uansett det er helt latterlig kvalitet.

 

 

ser ut som et vaskemiddel har lurt seg under klarlakken og reagert på aluen. En liten steinsprut kan være nok for å starte dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå levert felgene til levrandør igjen, så får vi se hva pjakk de kommer fram til..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk svar nå..

 

Fikk svar at jeg får 4 nye felger når de får inn igjen til butikk. : klø :

Så får jeg gjøre et nytt forsøk, se om jeg kan unngå en ny runde med slik som skjedde nå. : klø :

Er egentlig noe skeptisk: bråk :

 

Lykke til, er spent på svaret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor kjøpte du de??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Dekk1 Åsane. har du noen problemer selv?

 

hvor kjøpte du de??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida,ikke ennå,hehe..

Fikk våre i går,men fikk beskjed om at de ikke takler salt..

Får teste de i år å se kvaliteten..

Hei. Dekk1 Åsane. har du noen problemer selv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida,ikke ennå,hehe..

Fikk våre i går,men fikk beskjed om at de ikke takler salt..

Får teste de i år å se kvaliteten..

 

Ja okei. Jeg brukte ikke mine når det var salt, men mener likevel at de bør tåle og brukes. Ikke midtvinters, men en uke eller noe sånn på salt.

 

Mine var en parodi iallefall, men kan jo hende det var en produksjonsfeil på akkurat de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan har det gått med di nye felgene dine til nå?

vurdere hennesy felger selv nå men betaler ikke 10 k for felger som er søppel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.