#1 Skrevet November 24, 2010 får ikke gnist på 10v, har prøvd å bytte fordeler å coil uten hell, noen som har noe koblingsskjema eller lignende? eller noe ideer om hva det kan være, ledninger skal stå riktig men får ikke gnist fra coil, er strøm frem til både coil og hallgiver.. kan tenningsmodulen være deffekt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2010 Får du signal fra hall og til coil da? Når du ser hvor signalet slutter så kan du trolig relativt lett se hva som er feilen får du signal inn til pos og ikke ut og den har strøm og jord så er det trolig den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2010 Hvordan sjekke om jeg får signal fra hall til coil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2010 Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2010 OM jeg ikke husker feil så skal coil ha både jording og pluss med tenninga på, mens når du drar den på starteren så skal minus forsvinne hver gang coilen skal tenne.... Så da er det kjekt med et multimeter som måler dutycylce om du skal mål det.. eller et analogt.. husker ikke helt hvordan det var på hallsensoren heller, men hvert fall pulserende signal... får du ingen forandring i signalet så er det ingenting som sier at coilen skap gi gnist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 27, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1869366post1869366 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 28, 2010 får ikke gnist da jeg setter ledning fra punkt 1 på tenningsmodul å raskt i jord, er det tenningsmodulen som har streika? er den lik fra 2.3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 28, 2010 Jeg har sikkert en tenningsmodul fra en kv motor: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 29, 2010 Jeg har sikkert en tenningsmodul fra en kv motor: vinke : Ser ut som jeg har kasta den desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 29, 2010 Prøvde å lete etter tenningsmodulen på en audi 100 2.3 92mod men fant ingen ting, hvor står den på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 29, 2010 På 90 min sto den under hanskerommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 29, 2010 sto ikke under der på den 100... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...