#1 Skrevet November 24, 2010 (endret) Har pakken med motor, kupe og batterilader på min TTS, og hadde tenkt å prøve dette siden det er på bilen Men får opp et tegn (en stikkontakt med strek over) på fjernkontrollen som går på oppvarmingsmedium og betyr "Viser at kjøretøyet ikke er tilkoblet strømnett". Noen som har tips til hva som er "feil"? Bilen var iallefall kald idag tidlig, så en eller annen form for brukerfeil er det nok... Har sjekket og prøvd et par ting for å få den "tilkoblet strømnett"; - stikkontakten i garagen har strøm. - prøvd to forskjellige defa-kabler - serienummeret på enheten i motorrommet stemmer med det som er i fjernkontrollen - boksen i motorrommet (multichargeren?) lyser når kontakten er tilkoblet, og lyser ikke når den er frakoblet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2010 Sleit med samma feil på forrige bil jeg monterte Defa 3 på. Endte opp med å bytte selve laderen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2010 Får nesten ta en telefon til Defa imorgen, men skulle kanskje tro at det ikke var laderen siden multichargeren lyser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2010 Sleit med samma feil på forrige bil jeg monterte Defa 3 på. Endte opp med å bytte selve laderen. Riktig som du sa, de trodde det kunne være laderen. Skal inn å få den byttet, men får ikke tid før etter jul siden jeg stikker til USA imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...