#1 Skrevet November 24, 2010 Bilen min har fått det for seg at bakluken konstant er åpen. Hjalp en periode og smelle den litt hard igjen - men nå hår den låst seg helt. Interiørlyset i bagasjerommet fungerte en periode - men nå er det alltid mørkt. Mulig dette er fordi pæren er gått. Lyset og Computeren er vell 2 forskjellige sensorer? Noen som ved hvor disse er plassert - eller om det er mulig og deaktivere dette varselet via VAG-COM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2010 står som regel ein bryter som blir trykt ned da luka går att. rundt låsen eller langs med kanten der ein plass, denne er nok dau så må skiftest eller jordast for at du skal få "lukka luka". Ellers heng den i lag med lyset bak og computer som skal lyse så lenge den bryteren ikkje slår inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2010 Sitter nok micro brytere inne ved låsekassen inne i selve bakluka. Tviler på at dette kan kodes bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2010 Tror hvertfall lyset og computeren er 2 sensorer. For lyset fungerte helt fint en periode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2010 Hadde samme problemet på min.. Byttet låsekassen i bakluken, og problemet var borte. :-) (Den delen koster bare en brøkdel i danmark) :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2010 Hadde samme problemet på min.. Byttet låsekassen i bakluken, og problemet var borte. :-) (Den delen koster bare en brøkdel i danmark) :-) Altså på min forrige.. En 2002 modell Passat highline stv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 28, 2010 Midlertidig løsning ble og nappe ut ledningen til låsekassen bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...