Anbefalte innlegg

Har noe problem med bilradioen på min 1997 Audi A4. Er orgnal bilradio med kasettspiller som står i bilen. Når eg prøver å slå på anlegget, så kommer det ikke lys i displayet. kan skimte at det står code 2 i displaye. Skjer ikke noe når eg prøver prosedyren med å taste inn kode. har også forsøkt å ha batterie frakoblet i et døgn og forsøkt på nytt uten at det er noe forandring.

Noen som har noe tips til løsning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noe problem med bilradioen på min 1997 Audi A4. Er orgnal bilradio med kasettspiller som står i bilen. Når eg prøver å slå på anlegget, så kommer det ikke lys i displayet. kan skimte at det står code 2 i displaye. Skjer ikke noe når eg prøver prosedyren med å taste inn kode. har også forsøkt å ha batterie frakoblet i et døgn og forsøkt på nytt uten at det er noe forandring.

Noen som har noe tips til løsning?

Mulig det hjelper å ha tenningen på ei god stund!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenning og radio på i 1 time.. så tast kode:) Denne er trolig gått i safe 2 modus.. alltså låst pga for mange feiltastinger av kode. overnevnte prosedyre vil da få den ut av safe 2 og inn i safe 1, hvor koden kan tastes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg hatt tenning og radio på i en time. fikk opp der eg skal taste inn koden, men går ikje an å bytte på tallene og det er fortsatt ikke lys i displaye. har sjekket alle sikkringene og ingen som er gåen. har vert litt problem med at bil alarmen har begynt å ule i hytt og pine når den står på og på diagnose har det komt opp noe om at alarmen har løst ut pga noe jordforbindelse til bilradioen som har blitt brutt. kan det ha noen sammenheng med problemet med problemet som har dukket opp med anlegge? hvordan får eg det ut uten å demontere halve bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.