#1 Skrevet November 25, 2010 Hei. Vil bare minne om at det nå nærmer seg lokallagstreff igjen, og håper at det er flere enn meg som kommer denne gangen.. Tid: kl 19.00 Sted: Kaféen på Ikea sørlandet Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2010 Må fikse min bil litt. Lite uhell med en stolpe. Satser på å bli med på møte ei annen gang ja, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2010 Det passer bra! Må handle inn et par småting på Ikea likevel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2010 Jeg kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2010 jeg kommer oxo,gidder noe og ta med klubb merker???? om ikke di som har skal selv da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2010 Bare å spre budskapet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 30, 2010 Bare å spre budskapet:) klarer du og få med deg noen klubb merker om ikke rette vedkommende kommer i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2010 Jeg og kjerringa kommer i ettermiddag! Da blir det første gang jeg er på Ikea i Norge haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 1, 2010 klarer du og få med deg noen klubb merker om ikke rette vedkommende kommer i morgen? Skal høre med Trond jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 1, 2010 Skal høre med Trond jeg.. Tror ikke han har, Per Henrik derimot har noen liggende.. Edit: Skal prøve å komme i dag, men kan ikke love noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 1, 2010 Noen som har nr til Per Henrik da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 1, 2010 Noen som har nr til Per Henrik da? 917 34 144 om du trenger det fremdeles 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 1, 2010 Fant ut av det, han hadde ikke flere igjen.. Nå drar hvertfall jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...