#1 Skrevet November 25, 2010 Noen som har forslag på hvordan få bedre bremser på disse bilene? Passer f.eks. calippere fra 20V på 10v spindel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2010 Ingen som har peiling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2010 7a/20v bremser passer over ja, mulig du bør bytte mastern også, men det finner du nok ut av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2010 Takk for svar. Det var dette jeg var usikker på siden biler med 7a motor har annet delenr på spindler enn andre 80 og 90. Jeg har for øvrig den gamle typen fjørbein (delte) Hvor stor forskjell er det på disse to systemene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 26, 2010 Takk for svar. Det var dette jeg var usikker på siden biler med 7a motor har annet delenrpå spindler enn andre 80 og 90. Jeg har for øvrig den gamle typen fjørbein (delte) Hvor stor forskjell er det på disse to systemene? de har andre deler pga drivknute, men tror at skivene skal passe mtp. avstand fra kalipper feste til ytre flate av navet. Kort sagt, hele fjørbeinet er forskjelig fra 7a, men noe passer over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2010 Har 7a modeller hydraulisk bremseservo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 26, 2010 Ja, jeg _tror_ alle har hydraulisk, men jeg er ikke helt sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 26, 2010 Hadde vært enklere å montere en vacumservo. Har hørt noe om at dette passer fra audi 100 som har 10" servo og kraftigere pumpe. Noen som vet noe om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 26, 2010 Er nok ikke sikkert at du må bytte mastern om du ikke skal godkjenne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 27, 2010 Litt info om bremsekraftforsterker (vakum) i Audi 80: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=122855 mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...