#1 Skrevet November 26, 2010 Jeg skulle tatt en diagnose på min A6. Noen som har dette utstyret og har litt peil som kan hjelpe meg mot en honnør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2010 En diagnose på merkeverksted koster 500 kr mener jeg.Reis på merkeverksted få dette gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2010 Kan nok få til dette på lørdag, dersom du finner ut i forkant hvor kontakten er på din bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2010 Fikk du ordnet dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2010 Ja fikk du ordnet dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2010 Hvis ikke, så skal jeg til Stavanger på jobb i 14 dager fra mandag av, kan ta med VAG-com'en da om noen ønsker det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 30, 2010 Jeg har også vag-com, på sola.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 5, 2010 Vi fikk tatt diagnose, men om det hjalp til en løsning er ikke godt å si. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2148309#post2148309 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...