#1 Skrevet November 26, 2010 Har et merkelig problem på golfen. Bilen er ikke utstyrt med slitasjevarsler, men det lyser i instrumentpanelet. Noen som har tips om hva det kan være og hvordan jeg får bort lyset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2010 Helt sikker på du ikke har slitasjevarsler? var på min 98 Gti mener jeg å huske. Om du ikke har so betyr det vel at det er noe feil med bremsesytemet ditt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2010 Er fort gjort å sjekke, sjekk om du har en ledning som går til en av klossene framme. er som regel framme varslingen er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2010 Ikke noen ledninger til klossene. Eneste som går av elektrisk ut til hjulbuen er til abs føleren. Har sjekket med vag-com. ingen feil på bremser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 26, 2010 Er det samme lys som lite bremsevæske kanskje? Husker ikkje heilt korleis det va på min. Husk også at det er kun slitasjevarsling på ei av sidene framme på Golf IV 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...