#1 Skrevet November 26, 2010 Hei, har fått trøbbel med gir kassa på sharanen min:S Den er liksom låst i 1. gir. starter jeg motoren og slipper clutsjen så begynner den og ta i gang men flytter seg bare en snau meter. Bruker jeg litt makt og får girspaken i fri posisjon og slipper clutchen så skjer akkurat det samme:( tenkte på om det kanskje kunne være giroverføringen som hadde tatt kvelden? eller er hele kassa ferdig? Greit og få noen synspunkter før jeg bestiller ny kasse:P Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2010 Er clutchen din som har kvelda, eller trykkplata. Du trenger nok et nytt clutchsett med trykkplate og utløserlager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2010 Tenkte i de baner jeg også, men clutsjen frier jo ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2010 Ingen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...