#1 Skrevet November 26, 2010 Jeg har en slik enkel cd spiller i min S4 B5, men ser også at den ble levert med dobbeldin navi. Noen som har peiling på å bygge om til dobbeldin? Sette inn en ny kenwood eller pioneer spiller? Det må vell finnes noe ombyggingskit her? For styringen til klima'n må vell også flyttes litt nedover for at det skal bli plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2010 Ingen som har prøvd dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2010 Får kjøpt org midtkonsoll som dette passer til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2010 Hos møller mener du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2010 gjorde dette på min gamle a4, litt jobb men resultatet ble bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...