Forskjeller på "vanlig" A6 C5 kontra 2.7BiT ?

Anbefalte innlegg

Er det noen utvendige forskjeller på C5 2.7 kontra de andre? Tenker da på 1.8, 2.5tdi osv. Vet at S6 og 4.2 har bredere skjermer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det er noen utvendige forskjeller på 2,7tt kontra de andre vanlige. Er vel kun V8 versjonene som er bredere skjermer osv..

Men greit å være obs på at 2,7tt har større bremser. Sleit litt med å finne riktige bremseklosser til min ettersom hiddenbasen til meca /mekonomen kun listet opp de de "vanlige" modellene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det er noen utvendige forskjeller på 2,7tt kontra de andre vanlige. Er vel kun V8 versjonene som er bredere skjermer osv..

Men greit å være obs på at 2,7tt har større bremser. Sleit litt med å finne riktige bremseklosser til min ettersom hiddenbasen til meca /mekonomen kun listet opp de de "vanlige" modellene.

Okay, takk :)

Er egentlig mest om å gjøre med fangere og skjermer.. :) Men da spiller det ingen rolle fra hvilken A6 jeg tar fanger fra;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Større bremser ja:). Karosseriet er likt som på en 1,9tdi feks;) Dette er ikke en spessiell a6.. 4,2-s6,rs6 og rs6 plus er spessielle og er alle 15cm lengre i fronten for å få inn en v8. (lengre rammevanger), ellers har de bredere skjermer. 4,2 og s6 er like rent oppbyggingsmessig, rs`ene har andre materialer i understellet enn de og et stivere karosseri.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Større bremser ja:). Karosseriet er likt som på en 1,9tdi feks;) Dette er ikke en spessiell a6.. 4,2-s6,rs6 og rs6 plus er spessielle og er alle 15cm lengre i fronten for å få inn en v8. (lengre rammevanger), ellers har de bredere skjermer. 4,2 og s6 er like rent oppbyggingsmessig, rs`ene har andre materialer i understellet enn de og et stivere karosseri.

Var det jeg også mente ja.. Derfor jeg spurte for å være sikker..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.