#1 Skrevet November 27, 2010 Er det noen utvendige forskjeller på C5 2.7 kontra de andre? Tenker da på 1.8, 2.5tdi osv. Vet at S6 og 4.2 har bredere skjermer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2010 Tror ikke det er noen utvendige forskjeller på 2,7tt kontra de andre vanlige. Er vel kun V8 versjonene som er bredere skjermer osv.. Men greit å være obs på at 2,7tt har større bremser. Sleit litt med å finne riktige bremseklosser til min ettersom hiddenbasen til meca /mekonomen kun listet opp de de "vanlige" modellene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2010 Tror ikke det er noen utvendige forskjeller på 2,7tt kontra de andre vanlige. Er vel kun V8 versjonene som er bredere skjermer osv.. Men greit å være obs på at 2,7tt har større bremser. Sleit litt med å finne riktige bremseklosser til min ettersom hiddenbasen til meca /mekonomen kun listet opp de de "vanlige" modellene. Okay, takk Er egentlig mest om å gjøre med fangere og skjermer.. Men da spiller det ingen rolle fra hvilken A6 jeg tar fanger fra;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2010 Større bremser ja:). Karosseriet er likt som på en 1,9tdi feks;) Dette er ikke en spessiell a6.. 4,2-s6,rs6 og rs6 plus er spessielle og er alle 15cm lengre i fronten for å få inn en v8. (lengre rammevanger), ellers har de bredere skjermer. 4,2 og s6 er like rent oppbyggingsmessig, rs`ene har andre materialer i understellet enn de og et stivere karosseri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2010 Større bremser ja:). Karosseriet er likt som på en 1,9tdi feks;) Dette er ikke en spessiell a6.. 4,2-s6,rs6 og rs6 plus er spessielle og er alle 15cm lengre i fronten for å få inn en v8. (lengre rammevanger), ellers har de bredere skjermer. 4,2 og s6 er like rent oppbyggingsmessig, rs`ene har andre materialer i understellet enn de og et stivere karosseri. Var det jeg også mente ja.. Derfor jeg spurte for å være sikker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...