#1 Skrevet Februar 28, 2005 Ville bare fortelle at på Bilextra i Hunndalen så får vi rimelig bra rabatt.. Var innom der på fredan for å kjøpe poleringsting til bilen min.. Kjøpte ett 3 stegs system ifra Meguiars + poleringsklut og påføringssvamper.. Totalt ville vel dette kommet på ca 650-700,- men det jeg måtte betale var 304 kroner.. Tenkte dette var grei info nå mot disse vår- og poleringstider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2005 Det var jo faktisk en hyggelig pris blankt blir det oxo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2005 Har du no tlf nummer dit Mats? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2005 gulesider.no Bilxtra Gjøvik Mattisrudsvingen 5, 2827 Hunndalen 61 18 35 40 Ble blankt ja.. Hadde nesten lyst til å ta meg en "hoodslide", men heldigvis gikk den tanken bort... Var rimelig lei av å polere da jeg var ferdig, 6 timer i stabilt tempo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2005 Har vore innom der i dag og prata med "sjefen", og har fått avtalen skriftelig. det er snakk om 15% fast på alt utenom tilbudsvarer, pluss litt meir på enkelte varer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2005 hehe, var vel kanskje "litt" mer jeg fikk da... 50 - 55% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2005 hehe, var vel kanskje "litt" mer jeg fikk da... 50 - 55% Heheh.. Ja eg og har fått litt meir på noken produkt.. Bremseklossar for 350kr til begge sidene framme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2005 Bilxtra Gjøvik er den beste "bilrekvisita" butikken i området etter min mening. Bra utvalg av verktøy, bremser, eksos, slitedeler og anna stash til bilen (ikke bare neonlys og hor). Om dere finner noe på http://www.kollevold.no så skaffer de det til butikken uten frakt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2005 må man fremlegge noe bevis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 16, 2005 må man fremlegge noe bevis? Medlemskortet ditt kan nok vera en grei ting å ta med ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 30, 2005 Fekk reforhandla avtalen i dag, og den er nå varierande, men med utgangspunkt på ca 20%. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...