Anbefalte innlegg

Klarte jo selfølgelig å knekke ein nippel nå når jeg sko bytte en vacumslange :( går ufi ifra at de ikke er noe annet å jør enn å bytte hele delen :confused: noen som hvet hvilken del dette er? DSC00056.jpg

er det n75'en? går ett par slanger til den å den fra vacum klokka går til den.

Takker så mye for svar! siste jeg trengte nå : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det en 1.9TDI?

Ja, ser ut som n75 ventilen, mulig du klarer å lime nippeln/slangen på igjen med superlim som ei nødløysning, mens du venter på ny.

Uflaks i allefall :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er 1.9tdi afn ja, tenkte på det å prøve å lim ja :P prøvde en bitteliten tur nå ok bilen gikk jo gått enda, men trykket på kom ikke før etter 5 sekund :P men bilen blir parkert til jeg eventuelt får limt eller skiftet :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt hell med å lime med epoxylim, og samtidig forsterke utsiden med litt glassfiber, lagt i epoxy, dvs Araldit lim.

Gjort det både med en ventil med knekt nippel oppe ved luftfilter og på peilepinnen.

Viktig å avfette godt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har kun noe loctite å karlsons universalim :P får prøve med det, skru av ventilen å ta den inn i varmen å verr jysla forsiktige når jeg tar på slangen igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tatt av n75'en for å lime nå men fekk beskjed om at jeg må kjøre til jobb imorgen :( hvordan tåler bilen en kjøretur på 3 minutt hver vei uten n75'en?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser for meg at du vil få max ladetrykk ved kjøring uten N75 ventil så tror kansje ikke det er det beste for motoren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er forsiktig med gassen når motoren er kald uansett så ska gå fint :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er forsiktig med gassen når motoren er kald uansett så ska gå fint :)

Trur ikke du skal bekymre deg så masse over akkurat det.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.