#1 Skrevet November 27, 2010 Klarte jo selfølgelig å knekke ein nippel nå når jeg sko bytte en vacumslange går ufi ifra at de ikke er noe annet å jør enn å bytte hele delen noen som hvet hvilken del dette er? er det n75'en? går ett par slanger til den å den fra vacum klokka går til den. Takker så mye for svar! siste jeg trengte nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2010 er det en 1.9TDI? Ja, ser ut som n75 ventilen, mulig du klarer å lime nippeln/slangen på igjen med superlim som ei nødløysning, mens du venter på ny. Uflaks i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2010 er 1.9tdi afn ja, tenkte på det å prøve å lim ja prøvde en bitteliten tur nå ok bilen gikk jo gått enda, men trykket på kom ikke før etter 5 sekund men bilen blir parkert til jeg eventuelt får limt eller skiftet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2010 Jeg har hatt hell med å lime med epoxylim, og samtidig forsterke utsiden med litt glassfiber, lagt i epoxy, dvs Araldit lim. Gjort det både med en ventil med knekt nippel oppe ved luftfilter og på peilepinnen. Viktig å avfette godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2010 jeg har kun noe loctite å karlsons universalim får prøve med det, skru av ventilen å ta den inn i varmen å verr jysla forsiktige når jeg tar på slangen igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 28, 2010 har tatt av n75'en for å lime nå men fekk beskjed om at jeg må kjøre til jobb imorgen hvordan tåler bilen en kjøretur på 3 minutt hver vei uten n75'en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 28, 2010 Ser for meg at du vil få max ladetrykk ved kjøring uten N75 ventil så tror kansje ikke det er det beste for motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 29, 2010 er forsiktig med gassen når motoren er kald uansett så ska gå fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 29, 2010 er forsiktig med gassen når motoren er kald uansett så ska gå fint Trur ikke du skal bekymre deg så masse over akkurat det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...