Ustabil vifte til klimaanlegg Audi A6 - 98mod

Anbefalte innlegg

Har en A6 B4,2,8 quattro, hvor klimavifta plutselig stopper en stund, for så å like plutselig starte igjen... Sånn var det i sommer, og sånn er det fortsatt... Indikatoren i displayet viser at viften går på innstilt hastighet, men viften stopper uansett. Prøver å slå av og på klimaen etc...men ingenting hjelper. Tok ut vifta, børster var rimelig slitt, så jeg kjøpte en brukt en og satte inn, men det samme skjedde..( ok, jeg skulle hengt på multimeteret før jeg kjøpte en ny...) viften mister spenning når den stopper, så det er tydelig det ikke er der feilen ligger.

Kjøpte en vag com kabel på ebay, med shareware, og koblet til i håp om å få ut noen feilkoder, men det ser ikke ut som jeg får kontakt med noe som helst, men her det godt mulig jeg har gjort noe feil da..

er det noen som har vært bortio noe sånn ?

og er det noen som vet om det finnes, eventuelt da hvor styreenheten for klimaen er ? Kanskje prøve å bytte denne ?

Venter spent, og kald..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.