Anbefalte innlegg

Noen med vagcom her i Bodø som kan være behjelpelig med å hjelpe ett klubbmedlem?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får slenge deg med på peppes pizza kl 18 i dag, så er det vell stor sjans for at det er noen der som kan hjelpe deg. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får slenge deg med på peppes pizza kl 18 i dag, så er det vell stor sjans for at det er noen der som kan hjelpe deg. :)

Jess, jeg får gjøre det=) har flere søndager hatt planer om å komme nedom en tur men er litt sjenert av meg:P ikke enkelt å komme fra en plass der det bor 4000 å du kjenner nesten alle til å komme til en plass det bor 45000 å ikke kjenne en kjeft:p

flyttingen dro fram den sjenerte delen i meg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

møtes dere rett på peppes nina? elr samles dere en plass før dere stikker dit?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jupp, vi plei å møtes inne på peppes. :)

Ingen av oss som bit.. (så hardt i alle fall, me mindre du ber oss om det.... ;) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt biting skader vel ikke :P men får heller ta det på ett andre møte:P begynne med biting på det første er vel en litt voldsomt velkomst å ji :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi hadde jo et spleiselag på vagcom utstyr for noen år siden, tror det er oddvar østli som tok ansvaret for utstyret.

Om han enda er i klubben går det jo og ta kontakt med han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, får vel høre nedpå peppes om det er noen som har elr noe slikt, regner med jeg tar turen dit, om det blir med elr uten bil gjenstår å se, bor 5 minutt i gåavstand fra peppes så tar egentlig lenger tid å kjøre :P men får se.

mange som bruker å være på peppes elr?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

varier veldig kor mange som e med. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okok. sender deg melding jeg nina om jeg kommer=) men går ut i fra det :D grei måte å bli kjent med nye folk på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.