#1 Skrevet November 28, 2010 bare lurte va den slangen var til, kjøpte meg nytt åpent filter å denne kan jeg ikke koble slangen til. kunnet de med kn filteret men ikke biltema sitt. kjørte litt å merket ikke noe forskjell på bilen eg hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2010 bump, kunne vert kjekt å vist om dette var skadelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2010 vett fortsatt ikke hva den er til men jeg blendet den å da ble de skikklig dump lyd! vettikke om det er skadelig men høres fett ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2011 bump har godt over til gamlefiltere da jeg ikke vet om jeg skader noe med å blende de y leddet.... vill gjerne ha den lyden det var når jeg blendet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2011 Det jeg gjorde var å koble på et bensin filter på den slangen. Den trekker inn friskluft fra filter boksen, og da ikke boksen var der så satte jeg inn et sånt filter. Virker som bare det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2011 Sjekket opp på ETKA nå og det Y koblinga går til 2 trykkomformere. Og en av trykkomformerne går videre til EGR systemet på bilen. Så du bør nok ikke blende pluggen. Om det er skadelig vet jeg ikke, men virker som den styrer en del på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2011 egr ventilen har eg jo blendet men forstår ikke hvorfor en slange fra luftilteret skal innpå der var jo helt rå dump lyd når eg blendet y leddet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2011 Hvordan blendet du den ventilen? Tettet kun igjen slangen som går på toppen av EGR, eller kjøpte du sånn kit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 31, 2011 tettet kun slangen innpå egr som skal fungere helt fint på min type motor så hva den slangen fra luftfilteret å innpå y-leddet er til forstår ikke jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...