#1 Skrevet November 28, 2010 Hei koste litt ned en stolpe her om dagen Nå får jeg ikke opp panseret ettersom det er bulket inn i toppen av grillen. Noen tips til å få åpnet panseret? Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2010 Hva er det som henger fast evt. har løsnet da? På min røk panservaieren, men med litt smidighet klarte jeg å presse inn et lite stag som åpner låsen med et langt flatjern. Det er isåfall viktig å huske på at stagene skal presses mot hverandre. Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2010 Ok. Er ikke heilt sikker. Virker som vaieren fungeren. Men virker som panseret henger fast fremdeles. ettersom det er bulket. Er ikke sikker hva det kan henge seg fast i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2010 få en kompis tel å dræg i panseråpneren så løfte du det du klare i pansret. det sett nåkk klæmt fast på aragraffan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 29, 2010 Okey. Høres ut som en plan som ikke kan slå feil! Ordner seg nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...