#1 Skrevet November 28, 2010 Heisann.. Tenkte jeg skulle sveise meg en catchtank etter 034motorsport si tegning.. Men det jeg lurer på når det gjelder oem åndingsslangen som står på 200en, er om jeg kan fjerne hele den slangen og alt d "dikkedarret" og check ventiln og blende det røret som går til den såkalte "carbon canister"..?? Tenkte å kjøre en slange rett fra blokka der og inn på catchtanken og retur nede med return fra turboen og bruke filter på catchtanken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2010 Ingen som vet..?? Kanksje et bilde hjelpe: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2010 Fant du noen løsning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2010 Har fjernet check ventiln og alt det der carbon canister chafset, og blendet slangen til bensintanken og dreid en plugg til slangen fra blokka.. Og kjørt slangen inn på catchtanken med filter og retur.. MEN har ikke fådd testet det enda men di sier det skal funke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...