Vw vento stoppet plutselig...

Anbefalte innlegg

Hallo.

Har en vw vento 1,6 97 mod. Kjørte hjem fra jobb på motorveien, da plutselig motoren kuttet helt, ventet et halvt minutt, fikk starta igjen, kjørte 500 meter og stoppa igjen, fikk start igjen og kom meg hjem, noen som vet hva dette kan være? Bagatell? Fordelerlokket? Noen som vet??

Mvh Sindre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

101hk motor du har?

Neste gang det skjer prøver du å sette en finger på relèet merket med 30, hvis dette ikke lager klikkelyd når du slår på tenningen eller drar motor på starter så får ikke styrehjernen strøm.

Dette og relè til bensinpumpe er ting som er greit å ha liggende i hanskerommet, har en tendens til å ryke på verst tenkelige tidspunkt.

De som er montert fra fabrikk er av elendig kvalitet, de nye som VW selger er av forbedret kvalitet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, tusen takk for tilbakemeldinger! Da skal jeg sjekke det rele med engang!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel være kondens kanskje? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mest sannsynlig coil, har hatt samme problem på 96mod golf og nåværende 96mod vento begge 1.6L.

Byttet Coil, og alt virket igjen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, takk for svar! da må jeg nesten få sjekka den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.