Anbefalte innlegg

Er det noen som har eller vet hvor jeg kan finne skjema over ledningsnett til A90Q med 7A motor ?

Jeg har muligens brudd på ledningene til dyse 4, så jeg trenger å vite hvor de ledningene tar veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener dette står i Haynes boken til 80, 90 og Coupe jeg. Mulig jeg tar feil. Hadde den boken til min forrige bil, og det var mange skjemaer i den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg trenger vel litt koblingsgreier relatert til 7A motoren, og etter det jeg vet(uten å ha sjekket dette opp selv) så står det ikke om 2.3 20V i Haynes boka. Tar jeg feil eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo det står en hel del om 7A motoren i boka til Haynes. Har brukt den boka mye jeg til min 7A motor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ëllers så har de jo skjemaer på møller.

 

De kopierte til meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har eller vet hvor jeg kan finne skjema over ledningsnett til A90Q med 7A motor ?

Jeg har muligens brudd på ledningene til dyse 4, så jeg trenger å vite hvor de ledningene tar veien.

 

 

har bygget om en slik bil til s2. dysen før spenning fra +30. dette har du mangen steder i bilen. disse bilene har regulering fra hjernen på minus. pluss skal være konstant. fordelingen av pluss ligger i ledningsnettet rett etter hjernen. det eg tror du har er brudd i ledningen. lag ny pluss fra en annen dyse eller finn en +30 en annen plass i bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.