#1 Skrevet November 28, 2010 Hei, har begynt å knirke fra noe som høres ut som fra forstillinga på bilen, når jeg f.eks står med panseret åpent, og noen andre setter seg inn i bilen, så knirker det ganske mye idet personen setter seg inn i bilen. Har ikke mulighet til å titte under bilen for øyeblikket, men noen som vet om det er bærearmer jeg bør skifte eller muligens camberstag evt.? Og en annen ting - det dekselet under motoren på S4/S6, er det dumt å fjerne det eller er det "nødvendig" å ha på? Festene på det tror jeg har sett sine bedre dager, så jeg har fjernet det midlertidlig. Er det noe vits å prøve å kjøpe et nytt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2010 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2010 Kan du legge ut en video/lydklipp av lyden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...