#1 Skrevet November 28, 2010 (endret) Skulle starte S6'a i går, men oppdaget fort at den ikke startet. Feilsøkt noe uten å finne hva som forårsaker dette.. Fant en sikring som står rett over hjernen som var gått.. Hva er denne til? (se bildet) Byttet denne, men den går straks jeg setter ned en ny. Kopler jeg hjernen av så går ikke sikringen. Det skal opprinnelig stå en 5A sikring der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2010 Kan også legge til at jeg ikke får kontakt med hjernen via vag-com. Alt annet funger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2010 uten denne sikr. faar du ikke gnist, paa pluggene mener jeg og huske. D er en overledning ett sted hvis denne ryker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2010 uten denne sikr. faar du ikke gnist, paa pluggene mener jeg og huske. D er en overledning ett sted hvis denne ryker. Kan hjernen dø av overslag? Fant DENNE siden. Der står det litt om den sikringen litt nede på siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 25, 2010 Har fått start på bilen nå. Byttet hjerne og alt var i skjønneste orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...