Anbefalte innlegg

Hei, bilen skriker STOP og brake failure og så service manual, varer i 10-15 sek. Kommer av og til i knappe høyre svinger av en eller annen grunn. Ingen feilkoder. Hvordan feilsøke dette ?

Passat 4m 2002 mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyll litt mere bremseveske tenker jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så fult ut men har tenkt og fylle litt på der bare for å være sikker. Kommer det ikke en annen feilmelding om det er lite veske. ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det noe symbol opp sammen med det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handbrekk lyse blinker sammtidig i di 15 sek. Etter dette er det helt normalt igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var tydelig vis for lite bremseveske. Slik jeg kunne se det var det rett over minimums merket. Men fylte noen dråper og da ble det stilt. Så da håper jeg bare på at det ikke er lekasje, bare at det er en stund sia den var bytta ut. Bytte den ut til sommarn som kommer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk samme alarm på min a6.

idiotisk at dem ikke kan koste på seg å fortelle hvorfor den går i alarm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, selvfølgelig vil de ikke opplyse det i kjørekomputeren. Da tjener jo verkstedene mindre. Veldig greit for dem å få bilen inn for diagnose, og så bare fylle på litt bremsevæske og ta saftig betalt......... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.