#1 Skrevet Februar 28, 2005 Fikk en kamerat til å gjøre en kjapp mod av 90'n min.. Tenker på å fjerne sidelister og lakke opp fangerne.. Men syntes det ble litt nakent, noen meninger her? Før: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2005 Og en etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2005 var litt nakent etter min mening frank... men så liker jeg jo lister da ; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2005 Det jeg syntes og.. Men så ble jo kanten som går på siden der borte i mod'n da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2005 Blir jo ikke så nakent nei, er jo en knekk i dørene der lista går.. Har sett en del uten lister og synes det er pent.. Et alternativ er å få tak i B4 lister eller fra noen 90 Quattro med sport pakke eller 20V Quattro. De pleier å ha en liten smal list istedenfor de brede.. Skal se om jeg finner noen bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2005 enig med Øystein her jeg.. personlig så har jeg noen S2 lister som skal monteres snart har tatt av de stygge 90 listene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2005 Her er noen alternativer med vanlig list lakkert, tynn list lakkert, uten list og vanlig tynn list 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 28, 2005 Hmm.. Spørs om jeg må gå i tenke boksen fremover.. Har alt for mange planer med bilen for tiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...