Anbefalte innlegg

Fikk en kamerat til å gjøre en kjapp mod av 90'n min..

Tenker på å fjerne sidelister og lakke opp fangerne.. Men syntes det ble litt nakent, noen meninger her?

Før:

R002-001(1).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var litt nakent etter min mening frank... men så liker jeg jo lister da ;

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg syntes og.. Men så ble jo kanten som går på siden der borte i mod'n da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir jo ikke så nakent nei, er jo en knekk i dørene der lista går.. Har sett en del uten lister og synes det er pent.. Et alternativ er å få tak i B4 lister eller fra noen 90 Quattro med sport pakke eller 20V Quattro. De pleier å ha en liten smal list istedenfor de brede..

Skal se om jeg finner noen bilder..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig med Øystein her jeg.. personlig så har jeg noen S2 lister som skal monteres snart har tatt av de stygge 90 listene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen alternativer med vanlig list lakkert, tynn list lakkert, uten list og vanlig tynn list

jonas_reimers-80-89.jpg

bma80s3.jpg

Blue2.jpg

bma80sf.jpg

Audi_rhcup1.jpg

simon_meden-90-89.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Spørs om jeg må gå i tenke boksen fremover.. Har alt for mange planer med bilen for tiden... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.