#1 Skrevet November 29, 2010 typisk at i denne kalde perioden av året så bestemmer varmeviften min og ta kvelden : / den begynte og oppføre seg litt rart nå for noen uker siden da kulden kom.. plutselig skrudde den seg helt av men hvis jeg da skrudde den av med bryteren og på igjen så fungerte den. men nå i går så vil den 98% av tiden ikke fungerere. kjørte med bryteren på maks nå på vei til jobben i dag og plutselig så begynte den i rundt 30 sek. og begynte og lage en rar lyd. hørtes ut som man slurper i seg siste delen av en milkshake med et sugerør : P kan dette være dårlig kontakt eller at den har tatt kvelden for godt? er vel verdt og nevne at har opplevd 2 - 3 ganger at når jeg har startet bilen så har den skreket noe for j**** ! håper på svar : ) mvh mathias 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2010 kan dette være bryteren? høres litt sånn ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2010 kan jo tenkes.. men er en ulyd i vifta når den begynner og skru seg av. så kan jo nesten ikke være bryteren da? : / 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2010 Kjørte 2,5 måned uten vifte i min einser, men etter noen dager med 5-10 minus så ble det på tide å få litt varme i bilen Prøv viftemotoren med å sette 12 volt rett på motoren og rikk litt på polene. Min hadde dårlig kontakt og den gikk da ujevnt og det gnistret litt Ble byttet med en brukt vifte men som fungerte helt topp, stor takk til han som donerte denne og stilte med varmt mekkelokale på vinterstid for å få denne bytta uten å fryse ihjel! Du får den ut i vannkassen ved å fjerne viskermotor/braketten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2010 it`s alive : D godt med varme i bilen igjen : ) var bare latterlig irret : P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...