"Sprechen Sie Deutsch?" Trenger hjelp til oversettelse av koblingsskjema

Anbefalte innlegg

Kjøpte et sett med "flipkeys" når jeg var på Essen motorshow, men instruksjonsmanualen(e) som fulgte med var kun på tysk.

Jeg har prøvd å finne en engelsk versjon ved å søke på artikkelnavn, firmanavn osv men uten å finne noe. .

Jeg startet også med å oversette arket selv med babelfish men det var ekstremt tungvindt.

th_IMG_4344.jpg

th_IMG_4361.jpg

Er det noen som har overskudd til å hjelpe meg? :)

IMG_4342.sized.jpg

Link til high res bilde: http://vagner.jeje.je/bilder/albums/album647/IMG_4342.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk innom i helga og prat med pappa;-)

MR

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv Sören Arne Stammer.

Han er tysk og bilmekaniker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok flott, sender han en PM jeg :)

*krysser fingra*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta en bra scan så skal jeg oversette det for deg ikveld :).

så sender du scan per epost.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller translate.google.no :P

Jeg startet også med å oversette arket selv med babelfish men det var ekstremt tungvindt.

Link til high res bilde: http://vagner.jeje.je/bilder/albums/album647/IMG_4342.jpg

Er denne god nok Sören? Jeg har ikke scanner, så jeg tok så bra jeg klarte med kamera :o

Edit: Og tusen takk for at du gidder heart-broken.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatte litt på egenhånd i et desperat forsøk på å lære meg tysk host host :touche:

Jeg brukte yahoos babelfish og google translate om hverandre ettersom de ga litt varierende resultater. Jeg er ikke 100% sikker på om alt er riktig dog.

Flipkey_oversatt.png

Om noen ser noe som er feil si ifra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk slipt opp nøkelemnet her om dagen også.

Jernia hadde vist helt sluttet med å slipe bilnøkler.. og jeg var innom to skomaker/nøkelservice som sa at de ikke fikk det til ettersom emnet var vanskelig å få festet. Men han siste henviste meg til Låsspesialisten i Grefsenveien 15. De fikk det til etter litt knoting og det kostet snaue 50 lappen.

IMG_4372.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.