#1 Skrevet November 29, 2010 (endret) Hei godfolk! Vil ha meg noen 16" Stålfelger som er 8,5" framme, og 10" breie bak på min golf mk3. Blir vel å sende 4 stålfelger til Sunnaas for bredding, men bredder de en stål felg så bredt som 10"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2010 10" ET12-13 stikker like langt ut om 9" ET0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2010 10" ET12-13 stikker like langt ut om 9" ET0 Du var litt for kjapp Jeg fant link til denne geniale kalkulatoren her inne 16x8,5 ET 20 framme, og 16x10 ET bak. Hadde vel blitt ganske badass stålfelger dette i matt sort ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2010 Oh yes! Det er bare å kjøre på! Vet du forresten hvor mye de tar for å bredde, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2010 Har lest her på forumet at de bredder for 800,- felgen. Da må du stille med felgene da. Det jeg ikke er sikker på er om det vil være trygt å bredde helt til 10" Det vil jo bli en ganske brei brønn. Har lest de har breddet opp til 8,5 hvertfall, da har jeg framfelg om ikke annet Er vel bare å sende en mail til sunnaas hjulservice å hørre. Sa da venter jeg spennt på svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2010 800,- pr. felg er ikke ille. Har sendt mail dit for lenge siden uten å få svar, men kanskje du er mer heldig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2010 jeg fikk svar på 1000-1200 per felg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 2, 2010 Jeg sendte til Sunnaas for 1,5år siden noen 15" jeg skulle ha breddet til 10x15". Disse er enda ikke kommet i retur enda de flere ganger påstår att de er sendt...userriøse spør du meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 3, 2010 Jeg sendte til Sunnaas for 1,5år siden noen 15" jeg skulle ha breddet til 10x15".Disse er enda ikke kommet i retur enda de flere ganger påstår att de er sendt...userriøse spør du meg! Er slik de oppererer. De sier at de bruker 3uker, men bruker plutselig 3måneder. Når jeg hadde felger hos de, så var han som var ansvarlig for breddingen syk, men etter som hva jeg skjønnte fra andre. Så var dette en standard unnskyldning for å hale ut tiden, om ikke så var han 99%ufør og jobbet når det falt han inn. Hadde aldri sendt noe til de, heller levert det personlig, og ikke minst møtt opp til forespeilet tid og purret. For purring må til skal det skje noe i kjelleren hos Suunaas! Men arbeidet deres var bra, så ikke noe å si på det, Bare forbanna treige og virker som de ikke har helt orden i rotet sitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 3, 2010 http://www.blocket.se/uppsala/14_x9__Platisar_195_45_14_Et_0_4x100_30883744.htm?ca=15&w=3 ligger jo noen på blocket.se som er 14x9, nemmeste jeg har funnet 10 ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 3, 2010 Oida, mye negativt om Suunaas Siden jeg bor i Stavanger, så er det ikke så veldig aktuelt å levere dem personlig. Har dog ikke fått svar på mail jeg heller. Er vel best å ringe dem tenker jeg. Men først må jeg skaffe meg noen 16" med 4x100 boltsirkel. Hvilke biler blir levert med slike? Eller er det lettest å finne 4stk på knoksen kanskje.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 4, 2010 Vet om noen 6.5x16" med 4x100 i Sverige, hvis det er aktuelt? 6.5" er jo perfekt å bredde på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 4, 2010 Vet om noen 6.5x16" med 4x100 i Sverige, hvis det er aktuelt? 6.5" er jo perfekt å bredde på. Bare å poste link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...