Anbefalte innlegg

Endelig fått kjøpt meg ei skikkelig tralle, 4,2 l v8 2003 modell, men trenger noen ny hjul til sommer'n.

 

Lurte på Kleemann TS-7 10,5X20 med 285/30X20 dekk.

 

Noen meninger om disse felgene. Kanskje litt mye krumspring...

TS-7_10_5x20_Side.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes de var dritfete... Men blir ikke 20" til smått til en A8? Har sett A8 rulle på 22" og det var heeelverst....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke de kleemann i større enn 20. men får Hofele reverso i 22

reverso_22_silber.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, absolutt på tide å tenke på sommerfelger nå, hehe.. Sånn er det når man får seg ny bil eller bare tenker på det. Personlig synes jeg det godt kan være bittelitt mer gummi rundt felgen på en A8, enn det er på de med 22".

 

Hilsen gammer'n ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det blir 20".

 

Men lurer på om det går med 285 rund baut på bilen.. eller jeg tror det går, men usikker på om den blir litt brei foran....: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det blir 20".

 

Men lurer på om det går med 285 rund baut på bilen.. eller jeg tror det går, men usikker på om den blir litt brei foran....: rolleyes

 

Min mening er at 22" er for stort ;)

 

21" er perfekt til det karosseriet, men 20" er mest fornuftig mtp dekkbudsjett :)

 

Tror 10,5x20 med 285.30.20 vil gå greit, men innpress bør vel ligge mellom 40-45!

 

Kleemann er bøse hjul :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innpress er på 40 så det burde gå greit

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min mening er at 22" er for stort ;)

 

21" er perfekt til det karosseriet, men 20" er mest fornuftig mtp dekkbudsjett :)

 

Tror 10,5x20 med 285.30.20 vil gå greit, men innpress bør vel ligge mellom 40-45!

 

Kleemann er bøse hjul :)

 

Enig, 22 går er kult hvis bilen er lav og satt opp mht utseende alene, men med litt mer moderat senk og mer bruk på all slags vei er 21 eller 20 bedre. Har sett mange ulike dekk-kombinasjoner på A8, 295/25 22, 295/25 21, 285/30 21, 285/30 20, 255/35 20, 245/30 22.

 

Jeg tror det er ganske god plass rund baut, husker en kar som satte på 9x20 ET40 med 255/35 20 og det forsvant langt under bilen, tror han endte opp med feite spacere. 10 tom med 285 eller 295 burde gå fint. Hvis man er usikker før man bestiller dyre hjul, tar man orig.felgen og spacer den ut med sammenteipede spacere for å vurdere plass til felg og dekk utover. :)

 

Jeg synes Kleeman-hjulene er kule. Ville også vurdert BBS RXII i 10,5x21 ET40 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig at det er tøft med stor diameter på hjul, men jeg synes det er vel så viktig med bredde på bakhjul/dekk. stussen er viktig. har bestilt kleemann hjula....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.