#1 Skrevet November 30, 2010 Har et problem der at volumet øker betraktlig når jeg gir på/turtallet på motoren går opp, for så å gå ned igjen når turtallet detter ned igjen. Noen som har noen formeininger om hva det kan vær? Ganske irriterende igrunn:p Bilen er en 1.9TDI 4M Stv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2010 Har et problem der at volumet øker betraktlig når jeg gir på/turtallet på motoren går opp, for så å gå ned igjen når turtallet detter ned igjen. Noen som har noen formeininger om hva det kan vær?Ganske irriterende igrunn:p Bilen er en 1.9TDI 4M Stv gå inn i innstilingene dine på spiller og volum innstilinger. her velger du den i bunn som heter gala innstilinger og skrur denne ned til til minimum. da er problemet borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2010 Er nok ikke noe galt med radioen din, er bare en funksjon der volumet skal kompansere for støyet fra bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2010 Er nok ikke noe galt med radioen din, er bare en funksjon der volumet skal kompansere for støyet fra bilen:) ja men pokker, må jo gå an å skru det av. hehe. det e jo heilt meiningslaust:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2010 gå inn i innstilingene dine på spiller og volum innstilinger. her velger du den i bunn som heter gala innstilinger og skrur denne ned til til minimum. da er problemet borte. Gjør som Arve sier:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2010 gå inn i innstilingene dine på spiller og volum innstilinger. her velger du den i bunn som heter gala innstilinger og skrur denne ned til til minimum. da er problemet borte. Det funket det. TAKK, no slipper jeg å irritere meg over ditta lenger ivertfall: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 30, 2010 Det funket det. TAKK, no slipper jeg å irritere meg over ditta lenger ivertfall: rolleyes bare hyggelig å kunne hjelpe til veit du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 30, 2010 bare hyggelig å kunne hjelpe til veit du Ja som alltid får man hjelp her inne. Hyggelig plass med hyggelige mennesker:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...