sound anlegg med Navi MFD i Passat 05 3bg

Anbefalte innlegg

Har et problem der at volumet øker betraktlig når jeg gir på/turtallet på motoren går opp, for så å gå ned igjen når turtallet detter ned igjen. Noen som har noen formeininger om hva det kan vær?

Ganske irriterende igrunn:p

Bilen er en 1.9TDI 4M Stv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et problem der at volumet øker betraktlig når jeg gir på/turtallet på motoren går opp, for så å gå ned igjen når turtallet detter ned igjen. Noen som har noen formeininger om hva det kan vær?

Ganske irriterende igrunn:p

Bilen er en 1.9TDI 4M Stv

gå inn i innstilingene dine på spiller og volum innstilinger.

her velger du den i bunn som heter gala innstilinger og skrur denne ned til til minimum. da er problemet borte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ikke noe galt med radioen din, er bare en funksjon der volumet skal kompansere for støyet fra bilen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ikke noe galt med radioen din, er bare en funksjon der volumet skal kompansere for støyet fra bilen:)

ja men pokker, må jo gå an å skru det av. hehe. det e jo heilt meiningslaust:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her velger du den i bunn som heter gala innstilinger og skrur denne ned til til minimum. da er problemet borte.

Gjør som Arve sier:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det funket det. TAKK, no slipper jeg å irritere meg over ditta lenger ivertfall: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det funket det. TAKK, no slipper jeg å irritere meg over ditta lenger ivertfall: rolleyes

bare hyggelig å kunne hjelpe til veit du ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare hyggelig å kunne hjelpe til veit du ;)

Ja som alltid får man hjelp her inne. :)

Hyggelig plass med hyggelige mennesker:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.