#1 Skrevet November 30, 2010 (endret) Hei Ny mnd så då blir det lokallags møte MacDonals Oasen torsdag 2 desmber kl 19:30 Har fått en litt gutt så ble sein info dette, men bare å møte opp Ifb. at det ikke passet for så mange og sein innkaling utsetter vi klubb møte en uke, Håper på varmere vær og godt oppmøte då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2010 Kan ikke komme denne gangen siden jeg skal sørover på torsdag etter jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2010 Kommer hjem fra Trondheim etter 3 dager på kurs den kvelden. Tror ikke eg kan komme. Gratulerer med ungen og ny jobb forresten Fritjof 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2010 har planlagt overtid denne dagen, så trur kje eg komme dessverre: mad : gratulera me gutten fridtjof og ny jobb:glad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2010 eg kan komma:) men e der nåken så kunne nullstilt service greiene på bilen min. e trykt inn feil intervall sist service å gidde ikkje bestilla time for å gjør det på møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2010 Takker så mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2010 Ingen det passer for? Skal vi bytte til uken etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2010 Eller bytte til det er plussgrader i gjen Fremdeles frost i meg etter sist gang... Men kan nok ikke komme uansett imorgen, da andre ting står på tapetet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 2, 2010 se første post, endret dato 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 2, 2010 Har lyst å komme, skal prøve å få det til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 5, 2010 Jeg kan:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 8, 2010 kan visst denna torsdagen o:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 9, 2010 Jeg kommer også.. Men usikker på hvor lenge jeg kan bli. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 9, 2010 tar turen eg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...