Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på hvor mye det koster å omlakkere en Audi A6 C4 97 i Sverige? Har en del småskader i lakken, og smårust her og der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha lest en tråd her et eller annet sted om en rett over grensen som noen hadde god erfaring med. Tror prisen var rundt 17000 SEK uten at jeg skal garantere noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha lest en tråd her et eller annet sted om en rett over grensen som noen hadde god erfaring med. Tror prisen var rundt 17000 SEK uten at jeg skal garantere noe.

 

Oki, får se hva jeg gjør til neste år. Hvis jeg får meg den jobben jeg vil ha, så kanskje jeg skaffer meg en quattro:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne du gitt oss ei oppdatering på pris når du har snakket med han, Kai?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, det kosta 8k for omlakkeringsjobben som blei gjort på bmw'en, og 23k på jetta'n. Hørtes slett ikke gæernt ut. Kan vel ikke koste så veldig mye mer enn bmw'en for det jeg trenger. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir :) Og jeg beholder bilen i minst 5år til:) http://bilrep.vipauto.no/

 

 

har sett litt mer på det med restaurering i Latvia selv, men har ikke kommet noe lengre med det en bare tanken på det:p

 

har en akkurat samme mercedesen som de har bilde av på forsiden sin, som skulle vært "litt" bedre stand: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett litt mer på det med restaurering i Latvia selv, men har ikke kommet noe lengre med det en bare tanken på det:p

 

har en akkurat samme mercedesen som de har bilde av på forsiden sin, som skulle vært "litt" bedre stand: rolleyes

 

Kjenner eieren av den mercedesen og syns den blei råflott! Blir da uten bil i to-tre måneder, før jeg får bilen tilbake og legger ut bilder her på VW - Audi-club. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.