#1 Skrevet November 30, 2010 Har kjøpt meg en 03 Passat 3bg som det sitter navi i, kan noen enkelt fortelle meg hvordan jeg bruker den? Bilen er tysk import slik at brukerhåndboka står på tysk.. Denne type navi: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2010 Her på forumet fant jeg en med tilsvarende bil med ettermontert navi, hvis du har navi ligner ikke denne ? Ettermontere navi - Passat 3b/3bg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2010 Jeg har navi, trenger bare å vite hvordan jeg bruker den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2010 Du har navigasjon med pilanvisning. Fikk du med kart plate? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2010 Hva er navnet eller typebetegnelsen på denne navigasjon da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2010 Hva er navnet eller typebetegnelsen på denne navigasjon da ? VW MCD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2010 Fant litt på utvidet søk......... google din venn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2010 (endret) Du har navigasjon med pilanvisning. Fikk du med kart plate? Jeg fikk med en brent plate, vet ikke hvor gammel den er. Ingen som lett kan fortelle meg hvordan jeg bruker den? Hvilke knapper bruker jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...