Startproblemer med Audi Allroad 2,5tdi V6 (180HK, BAU)

Anbefalte innlegg

Hei!

Har startproblemer med en Audi Allroad 2,5tdi V6 (180HK, BAU)2005mod når den er halvvarm? Har vært slik siden jeg kjøpte den og blir mer og mer irritert: bh : Starter helt fint når den er kald og visst den har stått mindre en ca. 1/2 -> 1time. Men når den er halvvarm(stått i en time eller mer), må jeg dra på starter i 10-15 sek før den fyrer, og da går den som ei klokke igjen?

Er byttet dieselpumpe, før jeg kjøpte den, timing er dobbelsjekket så den skal være ok..

Har også byttet: dieselfilter,glødeplugger/rele,nytt batteri, tempsensor(4polet), sjekket om luft i sytemet, diesel lekasjer.Ingen feilkoder i VagCom

Virker på meg som diesel renner tilbake på en måte, men rart at bare skjer når den er halvvarm?:confused:

Noen tips på feilsøk videre, kan det være noe feil i selve "nye" diesel pumpen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest gjennom tråden mange ganger det siste halvåret jeg har hatt bilen;)

Var på verksted med bilen, de fant ikke ut noe mer de heller: bh :

Men jeg tror fortsatt at det feil på diesel timinga... siden jeg leste i annen tråd her med samme symtomer hadde justert 3mm og alt ble OK......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.