#1 Skrevet Desember 1, 2010 (endret) Må bytte fjærbeinslager på S6'en, men lurer på om det er forskjell på fjærbeinslagrene på de ulike C4-modellene? Ser at det er levert dempere med 10 og 12 mm "stang" i toppen, og det vil vel ha litt å si for gjennomføring / innfesting i fjærbeinslageret? Eller? Og skal demperen ligge direkte an mot fjærbeinslageret, eller skal det være en skive i mellom der? På min bil så har nemlig demperen trykket gummien i fjørbeinslageret gjennom dette delvis og ødelagt dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2010 Fins bare en type lager som jeg vet om Måtte bytte min her om dagen med samme feil bare at min var helt løs. Skal ikke ligge noe skive der nei, kun en stor en på toppen under mutteren men over lageret Har den på biltema til 299.- ink lageret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2010 Oki, takker for svar.. Er vel egentlig det jeg har funnet ut også, så da er det nok dårlige dempere som har frosset og trykket løs "vulk'en" i lageret.. Da må jeg bare få fatt på dette... Noen som vet om standard dempere til denne bilen (ikke sport) funker på 30 mm H&R fjærer / sportsunderstell? Eller blir de for lange? Ser det er forskjell på demperen som sitter i nå, og den jeg har fått fatt på for å sette i ( er litt "spinklere" fra fjærbeinet og opp til fjærbeinslageret enn hva de som sitter på nå er) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2010 Jeg har HR 30mm på min og bytte begge demperene foran to ganger på et år, så minne ble for lange. Byttet de ut mot bilstein korte dempere nå så håper jeg slipper å bytte flere ganger Bak har jeg de orginale enda Mulig de orginale korte er bedre å bruke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2010 Da får jeg se hva jeg gjør... Må se hva som dukker opp av deler da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...