#26 Skrevet Mars 3, 2005 Enten så ringer jeg eller Frank tilbake dit i morgen. Han satt visst i møte i dag da Frank ringte. Så får satse på i morgen... Skulle ha bytta støtdempere foran jeg, men det går jo ikke i ann å drive ute i denne kulda høres supert ut! Kan da ikke bli så ille pris om vi er 4-5 stk som er intr i dette. Er jo sikkert flere som er intr og. Men kan fort bli for mange der også. Si fra så fort dere vet mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 3, 2005 høres supert ut!Kan da ikke bli så ille pris om vi er 4-5 stk som er intr i dette. Er jo sikkert flere som er intr og. Men kan fort bli for mange der også. Si fra så fort dere vet mer. Det skal bli... Jeg tror heller ikke det kan bli så dyrt pr. mnd. Alt avhengig av hvor mye lokale man vil leie, tror det går to biler på rekke innenfor hver port... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 3, 2005 Det skal bli... Jeg tror heller ikke det kan bli så dyrt pr. mnd.Alt avhengig av hvor mye lokale man vil leie, tror det går to biler på rekke innenfor hver port... Nå har jo jeg honda så hvis det er kun lokallaget og vag biler som skal dit så må jeg vel stå å mekke UTENFOR porten.. hehe.. men hvis det er plass til to biler innenfor hver port, og tanken er å leie 2-3 porter så er det jo mer enn nok plass vil jeg tro. Spørs jo helt hva som er tenkt. Å ha stedet som et prosjektsted hvor en bil kan stå over lengre tid for å mekke motor og andre langvarige mods, eller slik at man skal kunne mekke på kvelder da det trengs. Begge deler kanskje? Men kanskje man skal sjekke ut priser osv før jeg blir for ivrig her. hehe.. Potte mi på nok på før den tid at vi / dere har lokaler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 3, 2005 Nå har jo jeg honda så hvis det er kun lokallaget og vag biler som skal dit så må jeg vel stå å mekke UTENFOR porten.. hehe.. men hvis det er plass til to biler innenfor hver port, og tanken er å leie 2-3 porter så er det jo mer enn nok plass vil jeg tro. Spørs jo helt hva som er tenkt. Å ha stedet som et prosjektsted hvor en bil kan stå over lengre tid for å mekke motor og andre langvarige mods, eller slik at man skal kunne mekke på kvelder da det trengs. Begge deler kanskje? Men kanskje man skal sjekke ut priser osv før jeg blir for ivrig her. hehe.. Potte mi på nok på før den tid at vi / dere har lokaler. Blir nok begge deler tenker jeg. Blir spennende å få prisen. Begynner å bli lei av å skru bil i en iskald garasje. Begynner nok å bli veldig ivrig selv ja. Samma hva slags bil man har innafor portene der vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 3, 2005 Min blir iallefall stående der over en litt lengre periode hvis det blir noe av iallefall.. Tja, vi kan nok få skvist inn en liten honda og da;) Hihi... Vi får ta en tur dit i morgen Tom:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 3, 2005 Min blir iallefall stående der over en litt lengre periode hvis det blir noe av iallefall.. Tja, vi kan nok få skvist inn en liten honda og da;) Hihi...Vi får ta en tur dit i morgen Tom:) Det kan vi gjøre Frank Jeg skal i begravelse kl 13, så enten før eller etter det er jeg ledig. Skal jeg eller du ringe ned dit i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 3, 2005 *kremt* Jeg stemmer for etter:p Siden jeg er et sovedyr.. Hihi... Men du kan sikkert ringe du, så bare sier du i fra når du vet litt mer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 3, 2005 *kremt* Jeg stemmer for etter:p Siden jeg er et sovedyr.. Hihi... Men du kan sikkert ringe du, så bare sier du i fra når du vet litt mer:) Da ringer jeg dit i morgen på formiddagen, og avtaler en tid etter 14. Så får vi sett på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 3, 2005 Da ringer jeg dit i morgen på formiddagen, og avtaler en tid etter 14. Så får vi sett på det Det høres bra ut:D Så rekker jeg å våkne og;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 3, 2005 Det høres bra ut:D Så rekker jeg å våkne og;) Jeg må hjem og skifte før jeg møter opp... Gidder da ikke komme i dress Får høre først hvilket klokkeslett som passer Græsby 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 4, 2005 Har forsøkt å få tak i Græsby på formiddagen, men han er ikke å treffe før etter kl 13. Er det noen andre som har mulighet å ringe dit kl 13 for å høre om vi kan komme og kikke? Jeg er tilgjengelig etter kl 14.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 4, 2005 Har forsøkt å få tak i Græsby på formiddagen, men han er ikke å treffe før etter kl 13. Er det noen andre som har mulighet å ringe dit kl 13 for å høre om vi kan komme og kikke? Jeg er tilgjengelig etter kl 14.. Kan plinge på han 1 jeg vettu.. Så kan du ringe meg når du er klar til å kikke på det:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 4, 2005 Kan plinge på han 1 jeg vettu.. Så kan du ringe meg når du er klar til å kikke på det:D Bra Frank. Jeg reiser ut i begravelse nå, så ringer jeg senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 4, 2005 Nå er jeg hjemme igjen, tok lenger tid enn forventet. Har du hørt noe Frank? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 4, 2005 Jeg trenger verksted,fordi jeg skal skifte ratt,senke bilen og fikse noe eksos greier, anlegg skal jeg også fikse... så hvis det ikke blir for ille,kan jeg vurdere og bli med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 4, 2005 Blitt noen fremgang i denne saken enda ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 4, 2005 Får håpe folk ikke missforstår greia med å få tak i et verksted!? Trukke det e intressangt å ha med folk som bare skal gjøre noe småtteri, og så er de ikke intressert i å være med lenger en måned etterpå. Vi må jo ha folk som kan se på dette som ett fast opplegg, der man blir en stund. Og at man har folk som kan betale uten noe problem hver mnd. Sånn e d ihverfall for min del. Jeg skal plukke bilen i mikroskopiske deler, så at vi plutselig ikke kan være der etter 3-4mnd blir uaktuellt for min del! E d noe nytt? Skulle ikke dere si ifra når dere sku dra å se på stedet? Vil være med da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 4, 2005 Får håpe folk ikke missforstår greia med å få tak i et verksted!?Trukke det e intressangt å ha med folk som bare skal gjøre noe småtteri, og så er de ikke intressert i å være med lenger en måned etterpå. Vi må jo ha folk som kan se på dette som ett fast opplegg, der man blir en stund. Og at man har folk som kan betale uten noe problem hver mnd. Sånn e d ihverfall for min del. Jeg skal plukke bilen i mikroskopiske deler, så at vi plutselig ikke kan være der etter 3-4mnd blir uaktuellt for min del! E d noe nytt? Skulle ikke dere si ifra når dere sku dra å se på stedet? Vil være med da! Er det så mange som bygger bil og skal ha bilen i mikroskopiske deler altså? Tviler litt. Selvsagt blir det nok plass til dette og. Men skal man få prisen lav pr person så vil man vel bli litt flere om beinet. Jeg for min del vil gjerne være med på dette om stedet og prisen er grei. Har ikke noe problemer med å betale en liten sum pr mnd. Og vi har jo ALLTID noe vi skulle gjort med bilene våre. Om det ikke er å skru på bilen så er det jo topp å stå inne for å f.eks polere bilen. Og nå snakker jeg for meg selv men jeg har ikke tenkt å plukke bilen fra hverandre. For min del så blir det småting jeg trenger verksted til. Ingen store ting hvor bilen min skal stå der over lengre tid. Men blir jeg først med på dette så trekker jeg meg ikke ut da jeg har fått gjort mitt. Som sagt; et verksted eller en plass INNE trenger man alltid til en bil man er glad i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 5, 2005 Helt enig med det du skriver der Daniel.. Samme mener jeg og, at vi må ha det over tid og ikke at noen "backer ut" etter endt jobb... Idag har Johan Græsby vært VELDIG opptatt så jeg og Tom drar ned dit 11 i morgen og skal prøve å få sett på det.. Vi skal oppdatere så fort vi vet noe mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 5, 2005 Er det så mange som bygger bil og skal ha bilen i mikroskopiske deler altså? Tviler litt. Selvsagt blir det nok plass til dette og. Men skal man få prisen lav pr person så vil man vel bli litt flere om beinet. Jeg for min del vil gjerne være med på dette om stedet og prisen er grei. Har ikke noe problemer med å betale en liten sum pr mnd. Og vi har jo ALLTID noe vi skulle gjort med bilene våre. Om det ikke er å skru på bilen så er det jo topp å stå inne for å f.eks polere bilen. Og nå snakker jeg for meg selv men jeg har ikke tenkt å plukke bilen fra hverandre. For min del så blir det småting jeg trenger verksted til. Ingen store ting hvor bilen min skal stå der over lengre tid. Men blir jeg først med på dette så trekker jeg meg ikke ut da jeg har fått gjort mitt. Som sagt; et verksted eller en plass INNE trenger man alltid til en bil man er glad i. Hehe, ikke sånn at jeg mener at alle som trenger verksted skal plukke bilen i deler, mer at, er du med kan man ikke bække ut etter ett par mnd, sånn helt uten videre. D blir uanz snakk om en god del penger i leie, og da er d viktig at de som er med, kan betale når man skal, og at vi ikke får noe økonomiske tap eller problemer..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 5, 2005 Hvis noen her er så de skrur selv finnes muligheten for og leie plass hos meg inne i mellom om jeg har noe plass da. men dette er mak for en dag om gangen osv, og kunn når jeg er tilstede. Prisen blir vi nokk enige om Ps men dette må bli etter de har ryddet i dødsboet da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 5, 2005 Vi har vært og kikka på det nå. Ser ut til at det blir å leie de to øverste portene, men han ville helst leie ut hele lokalet, så vi skulle få høre igjen til uka igjen så vi får se da hvordan pris det evt vil bli. Vil fint få plass til 5 biler iallefall innenfor de 2 øverste portene fant jeg og Tom ut.. Så Tom kommer vel med no prisoppdatering til uke når han får høre igjen av han Græsby. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 5, 2005 Hehe, ikke sånn at jeg mener at alle som trenger verksted skal plukke bilen i deler, mer at, er du med kan man ikke bække ut etter ett par mnd, sånn helt uten videre.D blir uanz snakk om en god del penger i leie, og da er d viktig at de som er med, kan betale når man skal, og at vi ikke får noe økonomiske tap eller problemer..... Jepp! helt enig med deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 6, 2005 Snakket forresten igår med et par til som kan være intr i være med å leie, men vi snakket da om hvordan mulighetene er for å bli mange nok til å faktisk kunne ta hele.. Tenkte jeg skulle lufte den muligheten litt også?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 6, 2005 Snakket forresten igår med et par til som kan være intr i være med å leie, men vi snakket da om hvordan mulighetene er for å bli mange nok til å faktisk kunne ta hele.. Tenkte jeg skulle lufte den muligheten litt også?! Jeg har mine tvil om at det faktisk er så mange som blir med men. Nå når vi snakker på det så blir vel alle med. Men når det faktisk kommer til stykke så er det ikke mange nok. slik er det alltid. Ikke for å være negativ på noen måte. Men slik er det jo alltid. Koster det 15000,- i mnd å leie hele lokalet så bør vi vel være hvertfall 20 stk. 1000,- pr pers i mnd er vel litt mye om man ikke skal stå der konstant hver dag? Emne til diskusjon dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...