Anbefalte innlegg

Jeg har mine tvil om at det faktisk er så mange som blir med men. Nå når vi snakker på det så blir vel alle med. Men når det faktisk kommer til stykke så er det ikke mange nok. slik er det alltid. Ikke for å være negativ på noen måte. Men slik er det jo alltid.

Koster det 15000,- i mnd å leie hele lokalet så bør vi vel være hvertfall 20 stk.

1000,- pr pers i mnd er vel litt mye om man ikke skal stå der konstant hver dag?

Emne til diskusjon dette. :)

Ja, er enig med deg i dette.. At det er jo noen som snakker om det, men aldri gjør noe mer ut av det.. Men hvis vi ble mange nok så er jo ikke dette en umulighet vil jeg tro. Det var Bratlie og Morten som vi tok opp dette med:)

Andre med synspunkter på dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hørt no fra Græsby ennå. Prøvde og kontakte han, men fikk beskjed om å ringe tilbake mandag!!!

Så får vi håpe han er og treffe da... : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hørt no fra Græsby ennå. Prøvde og kontakte han, men fikk beskjed om å ringe tilbake mandag!!!

Så får vi håpe han er og treffe da... : bh :

Hmm.. Det var da ikke noe særlig.. Får håpe han har noen koselige meldinger på mandag da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Det var da ikke noe særlig.. Får håpe han har noen koselige meldinger på mandag da..

Mandag skal jeg ha et svar håper jeg Frank.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mandag skal jeg ha et svar håper jeg Frank.

Ja, skjedde det noe idag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og dette ble det aldri noe av eller.......? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trekker meg fra dette prosjektet. Ting tar for lang tid, og hvis han som skulle leie ut lokalene ikke gidder å ta seg tid til oss, da får han bare ha d så godt!

Daniel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg nok en gang forsøkt å få tak i Græsby :(

Men fikk beskjed om at nå er han på påskeferie, og er ikke tilbake før neste tirsdag!!! : mad :

Da ringer jeg dit på tirsdag!

Får jeg ikke svar da, så er han tydelighvis ikke interessert i å leie ut alikevell : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.