Anbefalte innlegg

tja...det er nå min mening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes den var helt grei. men det jeg ikke likte på dem var det nye dashbordet. det var alt for mye bmw for min del.

 

da likte jeg det gamle bedre som flyter opp mot frontruta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sweet! Da håper vi bare på at Avantutgaven, i gammel tradisjon, blir enda lekrere. For ikke å glemme Allroad. :)

 

I fare for å høres ut som en "broken record" oppfordrer jeg skeptikerne til å gi den litt tid. Har fortsatt klaginga fra Golf V->Golf VI oppgraderinga frisk i minne. Er vel mange av skeptikerne som har ombestemt seg angående Mk6-designet siden da? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes den var helt grei. men det jeg ikke likte på dem var det nye dashbordet. det var alt for mye bmw for min del.

 

da likte jeg det gamle bedre som flyter opp mot frontruta.

Samme mener jeg, ble litt for mye BMW på det dashbordet der..Men fronten derimot, den er løftet mye syns jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig flott i profil!

Audi-A6_2012_800x600_wallpaper_0f.jpg

 

Har denne kun LED frontlys? Ser ingen reflektorer eller prosjektorer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra det jeg har sett til nå, gleder meg til presentasjon av stasjonsvogna som kommer i salg høst 2011 :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm. Tar ofte litt tid å "svelge" et nytt design, og dette er vel et godt eksempel på det... Ikke noe feil med den, men ganske "annerledes" enn dagens modell, som jeg for øvrig liker veldig godt.

 

Btw, bildet trenger en ny link, det er en Corvette der nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte bedre de bildene her!! Sexy!

 

1024x768_aa6_l_10436.jpg

 

1024x768_aa6_l_10432.jpg

 

1024x768_qa6_l_10018.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Baklyktene var IKKE bra. Ser ut som de er kasta på fra en random bil som ikke deler de samme formene på bakparten som A4'n.

 

Ellers var bilen fin, den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker den veldig godt! Og MYE finere interiør enn i den forrige A6en og A4 B8, Q5 osv. Men baklyktene hadde litt rart form, ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fronten med S-line pakke var ikke så verst, heldigvis sort grill på S-line og ikke blank som på A7. Men mye LED-lys... Det er vel ca 50/50 hva man mener om det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.