#26 Skrevet Mars 6, 2005 då e æ kjørt te han øystein på påskeferie, så æ kan ikkje da katti passa d da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 7, 2005 katti passa d da? e tbake fra påsketurn 3 april 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 8, 2005 e tbake fra påsketurn 3 april Skavisei 6. April da? iomed at det e ganske hektisk førr min del nu før påske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 8, 2005 Skavisei 6. April da? iomed at det e ganske hektisk førr min del nu før påske e med på det, førresten, e ikkje nån som treng sæ 16" sommerfelga? har et sett ligganes som skal bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 8, 2005 Skavisei 6. April da? iomed at det e ganske hektisk førr min del nu før påske æ e med.... tid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 8, 2005 æ e med.... tid? 18:00 ? bære plompa ned i hode mitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 11, 2005 18:00 ? bære plompa ned i hode mitt kommer ........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 11, 2005 18:00 ? bære plompa ned i hode mitt æ kjæm!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 12, 2005 æ kjæm!!!! Roger that! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 22, 2005 men, vi må jo få oss en lokallags leder. d må vi finn ut av har noen prata med hans jørgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 22, 2005 men, vi må jo få oss en lokallags leder. d må vi finn ut avhar noen prata med hans jørgen? Hans Jørgen kommer den 6. april, så vi tar det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 28, 2005 æ e btw å me bompibom...bygg maker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 6, 2005 Beklager litt kort varsel , men æ jobba overtid i kveld... kan ikkje kom.. å da kan vi ikkje vær på ADCom heller men i mårra har æ mulighet vess det passa førr dåkker andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 6, 2005 Beklager at ikke alle fikk med seg beskjeden... litt i seneste laget kanskje Har prata med Jostein nå, vi ble enige om samme tid, samme sted i morgen. Er det greit eller ? Noen som har noen kule bil-videoer eller noe annet snacks, så ta me 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 6, 2005 ja d var litt kort varsel.. jeg ,katrine r og jostein b sto der og ventet men ingen andre kom... kan ikke i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 6, 2005 ja d var litt kort varsel.. jeg ,katrine r og jostein b sto der og ventet men ingen andre kom... kan ikke i morgen. det var da som faaaen... hmm.. skal vi finne en dag det passer for dere da? hadde vært greit å få flest mulig med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 7, 2005 Da har vi hatt en liten sammenkomst, dette kan se ut som det blir morsomt fremover. Ser fram til å dra på Passat-kveld på Tirsdag. Jostein, du glemte filmene men mangler litt entertainment i hælga. Er det ok at jeg låner de litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 8, 2005 Da har vi hatt en liten sammenkomst, dette kan se ut som det blir morsomt fremover. Ser fram til å dra på Passat-kveld på Tirsdag. Jostein, du glemte filmene men mangler litt entertainment i hælga. Er det ok at jeg låner de litt? bære lån de du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 8, 2005 dæsken, kenneth, d bi d film i entertainmentstua i hælga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 8, 2005 dæsken, kenneth, d bi d film i entertainmentstua i hælga jeeees... tenkte æ sku fer å hent 32 tommern å snurrerundtanlegge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 9, 2005 så va man bil laus... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 12, 2005 Da har vi hatt en liten sammenkomst, dette kan se ut som det blir morsomt fremover. Ser fram til å dra på Passat-kveld på Tirsdag. Jostein, du glemte filmene men mangler litt entertainment i hælga. Er det ok at jeg låner de litt? når er det? (klokka) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 13, 2005 når er det? (klokka) klokka 6 i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...