#1 Skrevet Desember 1, 2010 Noen som kjenner til de? Er det et solid verksted? Grunnen til at jeg spør er at den bilen jeg har kjøpt har tatt 90 000 km service der, det innebærer regreim bytte. Problemet er at i serviceheftet er det ikke krysset av noen ting som er gjort, kun dato, km stand stempel og sign.. Skulle gjerne visst hva de hadde gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2010 Da ville jeg ringt og spurt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2010 Da ville jeg ringt og spurt Skal gjøre det i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2010 Og får du et ullent svar fra de så ville jeg ha byttet regreima...... Billigere det enn motorras 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2010 Jeg ringte to ganger, første gangen traff jeg en fyr som ikke kunne fortelle meg noen ting. Ringte en gang til senere, da traff jeg en fyr som slo det opp og fikk svar på det jeg lurte på. Men han hadde ingen god forklaring på hvorfor ingenting er skrevet i serviceheftet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 2, 2010 Hei, du får sikkert en kopi av fakturan hvis du ønsker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2010 Hei, du får sikkert en kopi av fakturan hvis du ønsker! Fikset det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...