Anbefalte innlegg

Oppdaget i kveld at det var en del olje i innsugslangen før turboen på min AWT. Koblet fra slangen som går inn på "pancake" ventilen og kjørte litt rundt for å se hva som kom ut. Kommer kun oljedamp, men etter mitt vett kanskje vel mye. Virker som det er trykk i motoren, når jeg tar av oljelokket står oljedampen ut. Noen som har noen teorier hvor dette trykket kommer fra? Skifta lmm for noen uker siden og da var det definitivt ikke slik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg trykker opp innsuget og IC hører jeg det bobler fint nede i bunnpanna (med oljeånding plugget), så da er vel saken klar. Noen som anbefaler et sted å handle ny turbo?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå leser ikke jeg tysk, men en kompis av meg fant fram turbo til min 1.9 tdi golf på denne siden http://www.turboparts1796.com.

ble vell totalt 826 EURO for turboen, orginalturboen til 150 pd, GT1749VB ARL

Håper det hjelper :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6000,- klubb rabatt hos norskbildelesenter, er vel forholdsvis greit å handle der med tanke på garanti og slikt..

Sparer nok ikke så mye uansett på og handle fra utlandet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.