#1 Skrevet Desember 2, 2010 (endret) Heisann. Jeg har for tiden litt problemer med min golf 4 4motion. Når jeg rygger/kjører og svinger kommer det en del "knaking" på venstre side.. Og nå i dag når jeg kjørte så merket jeg svak risting i hjulet/rattet og plutselig kjente jeg kraftige risting og så dro rattet av seg selv til høyre i rykk og napp. Er det bærekula eller tyder dette på drivledd? Og er drivledd på disse vanskelig å bytte? Edit: Løst.. Viste seg å være bærekula som var utrolig dårlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2010 Dette er drivledd / drivknute som er defekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2010 Faen.. Det jeg tenkte Hvordan byttes disse? Edit: bærekula må byttes men bilen ville vel ikke ha reagert sånn pågrunn av dårlig bærekule? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2010 Hvor vanskelig det er avhenger jo av hvor mye du har skrudd:) Har du skrudd litt bil er det ikke spes vanskelig og gjort på etpar timer. (såklart avhengi av ferdigheter og utstyr) Om ikke jeg husker feil ligger det en DIY guide her på forumet, riktig nok til an A6, men det gir jo ivertfall en ide om omfanget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...